erikos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har i dag vert og kjøpt Battlefield vietnam. da jeg hadde instalert spille gledet jeg meg til og teste det.. Men her begyner problemene. Når jeg skal spille online og kommer in på serverlisten står det først Incorrect Filter, når jeg så prøver og klikke på de forskjelige spilleserverne står ping plustelig på 9999. klikker så på den serveren jeg skal spille på så kommer melingen Failed to connect to server. Noen som kan gi meg en forklaring på hva dette kommer av ?? har prøvd og laste ned en patch uten hell PS Alle mine andre spill fungerer utmerket på min pc eksempel Far cry kan noe eventuelt gi meg eksakt riktg patch og link ?? vis det er dette som er problemet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du Enable knappen på. prøv deg på www.battlefield.no sjå om du finn noko der. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 http://www.filemirrors.com/search.src?file...tch_v1.02.2.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå