InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hater bøker! Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 etter det geniale utsagnet kan jeg anbefale deg å poste en annen plass Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Du bør lese Philip Pullmans His Dark Materials før filmatiseringen kommer og ødelegger hele greia for deg. Kommer det filmmatisering av de bøkene?! Hvor har du hørt det? Post link om mulig. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Kommer det filmmatisering av de bøkene?! Hvor har du hørt det? Post link om mulig. http://www.imdb.com/ Trodde alle visste om sånne sider, jeg. Bare søk etter His Dark Materials, du. Man finner den lille infoen som eksisterer der. Det ligger en del ekstra, som rykter, idéer, interessante diskusjoner, osv. på forumet der, men det er kanskje ikke så mye å se på. Vent heller til det blir noe mer konkret. Det ikke fastslått at Chris Weitz skal regissere den, tror jeg. Men det er godt mulig. Og det seriøst ILLEVARSLENDE. Så les bøkene, folkens. De er fantastiske. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Det innlegget var verken noen opptur eller nedtur tatt tidligere poster i betraktning. Hva med å bare holde kjeft? Endret 3. juli 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Etter hva jeg kan huske så har Lord-kga dysleksi (ikke hat meg hvi jeg tar feil) så jeg syntes det er synd at dere henger ut feilene hans. Ikke bare på han, men på alle andre brukere på forumet. Jeg har sett meg lei på at folk pirke retter feil hele tiden. Vi er ikke norsklærere for f**n! Dette er et forum der vi utveksler meninger, erfaringer og kunnskap. Det er ikke et forum for korrketering av skrive/grammatikfeil. On topic: Jeg gikk lei tidshjulet etter noen bøker, de første bøkene er gode, me så går du lei.Du burde lese haikernes guide til galaksen. Det er sci fi, men alikevel ekstremt morsomt. Kommer ikke på noe mer nå. Men bor du i Oslo kan du jo stikke innom avalon eller outland. Du burde finne nok av fantasy bøker der! Lykke til Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 On topic: Jeg gikk lei tidshjulet etter noen bøker, de første bøkene er gode, me så går du lei.Du burde lese haikernes guide til galaksen. Det er sci fi, men alikevel ekstremt morsomt. Kommer ikke på noe mer nå. Men bor du i Oslo kan du jo stikke innom avalon eller outland. Du burde finne nok av fantasy bøker der! Lykke til Jeg er godt på vei i "trilogien" nå. Forbanna underholdende lesing. Jeg unngikk å nevne den fordi du ba om fantasy, men denne trilogien overgår Discworld ganske godt, synes jeg. Absolutt ikke noe å gå glipp av. Jeg lest den første boka på norsk. Jeg har inntrykk av at oversettelsen er god. Humoren, da mest den vittige fortellerstilen, er ivaretatt, men en vil alltids miste noe når en går fra et språk fra et annet. Jeg tror jeg lo mer av den engelske (toeren). Men den norske holder vann, for all del. Velg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Gjør det vondt? Bøker er Guds gave til verden, sammen med blomster og pupper. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Hva f*en gjør du her da? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Du burde lese haikernes guide til galaksen. Det er sci fi, men alikevel ekstremt morsomt. Genial serie! En glad humor som få andre bøker kan vise til... Anbefales på det sterkeste Edit: Godt spørsmål HalTan. Internett, og forumet, er stort. Gikk du deg kraftig vill? Tror søppel er den delen av forumet du leter etter Endret 3. juli 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Alltid fint å se nye brukere på forumet, som har fine og seriøse innspill i diskusjoner Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Hva f*en gjør du her da? For å poste vel ffs.Tror du a? Bøker er ikke laget av gud,men av enslige menn som aldri har hatt sex Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tidshjulet så klart, men det leser du jo nå. Ellers kan jeg anbefale George RR Martin og David Eddings Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Hva f*en gjør du her da? For å poste vel ffs.Tror du a? Bøker er ikke laget av gud,men av enslige menn som aldri har hatt sex Enslige menn som ikke har hatt sex er min oppfatning av Gud overlegen. Og kutt den jævla respektløsheten overfor andres interesser og måte å forbruke tid på. Så lenge du er kapabel til å dra nytte av fri vilje, trenger du ikke å lese bøker, og andres asosiale gjøremål bør derfor ikke bry deg noe lenger framme enn midt bak. Respektløshet ble ikke laget av Gud, men av gifte menn som har hatt litt for mye sex. Utsagnet over betyr litt mer enn ingenting. Endret 4. juli 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hater bøker!Slutt å les dem.Det er det jeg kan anbefale Hva f*en gjør du her da? For å poste vel ffs.Tror du a? Bøker er ikke laget av gud,men av enslige menn som aldri har hatt sex Enslige menn som ikke har hatt sex er min oppfatning av Gud overlegen. Og kutt den jævla respektløsheten overfor andres interesser og måte å forbruke tid på. Så lenge du er kapabel til å dra nytte av fri vilje, trenger du ikke å lese bøker, og andres asosiale gjøremål bør derfor ikke bry deg noe lenger framme enn midt bak. Respektløshet ble ikke laget av Gud, men av gifte menn som har hatt litt for mye sex. Utsagnet over betyr litt mer enn ingenting. sånn helt seriøst nå.Tror du på gud??? Høres sånn ut. La mej bare få ordne et par ting her.Gud finnes ikke.Han har aldri gjort det.Det finnes ikke no moses,jesus,maria,josef osv.Bare piss.tror du på jesus tror du på hitler.Kunne godt holdt alt jeg har sagt for meg selv men det gidder jeg ikke. gud sa jo tråsalt at det kommer ingenting inn i en lukket hånd.Desuten sa han. Gir noen deg jævla mye juling,bare vend det andre kinnet til LoL. Kos dere videre med bøkene deres. kan anbefale bokhandleren i kabul. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ...utrolig mye møkk... Herregud, hvor tett er det egentlig mulig å være? Selv om du sikkert ikke er eldre enn 14 år synes jeg ikke det er en unnskyldning. Håper du blir bannet. Ser forresten jævlig godt på hvordan du skriver at du ikke leser bøker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hm.. jeg blir stadig overrasket over hvor mye menneskelig søppel som finner veien til hw.no. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Tidshjulet så klart, men det leser du jo nå.Ellers kan jeg anbefale George RR Martin og David Eddings Tidshjulet er veldig bra, det eneste jeg synes er litt kjipt er at den aller første boka er den klart beste (etter min mening). Stor fan av WoT eller? Med tanke på nicket osv. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 InFlamE: Beklager at jeg var useriøs. Synes bare du var så morsom. "Gir noen deg jævla mye juling,bare vend det andre kinnet til LoL." LOL? Det sier fantastisk mye om deg og din evne til å tenke reelt og langsiktig. Det er ca. ingen mennesker her i verden jeg har større respekt for enn pasifister. Tenk. Jeg er forresten ikke religiøs. Send PM om du trenger forklaring på hva jeg sa. Og beklager at det var off-topic. *Huffe* Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er greit.Jeg var nok litt respektløs ovenfor et par av dere som liker å sitte på sofan med en godbok i hånda mens andre tar seg en pils på byn.Helt seriøst altså.Jeg anbefalte tilogmed en bok men den gadd dere ikke å si no på men gikk rett på det første jeg sa.Som jeg har sagt før så spørr tråden meg hva jeg syntes å da er det litt teit at dere skal blande dere.Like barnslig får dere å krangle med meg som det er for meg å si disse unødvendige tingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå