Gjest medlem-1432 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har begynt på Vinterstedet, av Tormod Haugen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har såvidt begynt på The Elegance of the Hedgehog og liker den godt så langt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 En bønn for Owen Meany: Murstein av en bok som byrjer som ein bok om Gravesend. Har aldri lest noko av Irving før så skjønte ikkje heilt kva det var eg bega meg ut på, men dette er fantastisk lesning. Boka verkar så "ekte", det kjennast som du er ekte personar du sitter og leser om, mykje fordi ein for eit innblikk i nesten kvar einaste person som er med. Boka er både dyster og morosam utan at det blir for påtrengande. Er vel 1\4 inn og gledar meg til å fortsetta. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 A prayer for Owen Meany er en av mine alltime favourites. Jeg har sittet på fullstappede busser og ledd høyt og usjenert av den. Lenke til kommentar
sunnivamari Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg leser på bilteorien - og innser at jeg kommer til å bruke ett år eller tre på å bestå. Lenke til kommentar
elper Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Leser "2001 - A space odyssey" av Arthur Clarke. Praktfull, vakker, suveren Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 A prayer for Owen Meany er en av mine alltime favourites. Jeg har sittet på fullstappede busser og ledd høyt og usjenert av den. Uff.. 1200 irrelevante sider før det siste kapittelet endelig skjer noe. Personlig synes jeg boken er forferdelig, dog elsker kona den. Jeg har til gode å lese noe som helst av Irving jeg har likt. Nå har jeg nettopp begynt på In the Name of the Wind.. Vi får se om den er bra eller ikke Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Begynner så smått å nærme meg slutten på "Gudfaren" av Mario Puzo, etter det skal jeg begynne på "Sicilianeren" av samme forfatter. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Startet på Vindens skygge i går, leste omtrent halve boka i går så går rimelig kjapt. Veldig bra hittil Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Begynte på Alice's Adventures in Wonderland. Etter alt for mange tulleversjoner er var det på tide å lese den oriignale. Det er langt, langt bedre enn noen annen versjon jeg har lest og sett og minnet meg på hvorfor jeg elsker den historien i første omgang. Dessverre gjør det også at jeg ikke liker Tim Burton-versjonen noe særlig likevel. Den er ikke dårlig, men ikke i nærheten av originalen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Høyrer på Frans Kafka - Prosessen på ljudbok når eg er på arbeid. Tykkjer boksa starte heilt greitt, men så tok boka ei vendig eg likar svært godt. Har ikkje mykje att av boka, men eg sitjer klistra fast til headsetet(). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Prosessen leste jeg selv ferdig for litt siden. Bra bok. Nå har jeg så smått begynt på Hobbiten igjen, har ikke lest den på minst 6-7 år. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Er halvveis i Choke (Chuck Palahniuk) og er så langt halvskuffet. Det kan være fordi jeg var veldig trøtt da jeg leste, men i forhold til Rant og Fight Club er den litt kjedelig, midt på, kanskje litt under, treet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 "The Man Who Mistook His Wife for a Hat" av Oliver Sacks (1985). For de som ikke kjenner til den, handler boka om ulike tilfeller av nevrologiske lidelser som nevrologen Oliver Sacks har utforsket og forsøkt å behandle. Morsom, medmenneskelig, svært interessant og tidvis skremmende. Den får meg virkelig til å se ting på andre måter, og er ikke i nærheten av å kjede meg etter å ha lest ferdig første del. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Frykt og Avsky i Las Vegas av Hunter S. Thompson. Doporgie uten like. Tidvis veldig fornøyelig, selv om boka ikke er min kopp te.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ble lettopp ferdig med Christoffer-boken. Greit å endelig få vite hva som skjedde (bl.a med besteforeldrene og den biologiske faren) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ferdig med "Alice's Adventures in Wonderland" og begynte på "Through the looking glass, and what Alice found there". Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tenkte å begynne på Natascha boken idag, noen som har lest den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå