Sidious Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Begynte å lese Neil Gaimans "American Gods" for noen dager siden. So far, so good. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Begynte på "A Game of Thrones" for noen dager siden, elsker den så langt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nettopp begynt på Sandstorm av James Rollins. Det er en prequel til Sigma Force-serien og virker lovende. Den eneste jeg har lest fra Sigma Force er den andre (Map of Bones), men den var ganske bra. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Leser Legacy of the Drow triologien. Det er den tredje triologien i Drizzt serien, er bare på kappitel 3, men så langt holder den nivået på de andre bøkene. Knall serie som jeg anbefaler til alle fantasy fans. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Alle bøkene til R.A. Salvatore i Forgotten Realms kan i og for seg anbefales. Jeg er svært glad i bøkene om Drizzt selv, men favoritten er nok de fem bøkene om clericen Cadderly. For øvrig har jeg endelig fått begynt på Stieg Larssons Millennium-trilogi og er nesten ferdig med den første boka, "Menn som hater kvinner". Har ikke tatt meg mange dager å lese gjennom den. Fantastisk bok. Mye bedre enn jeg trodde! Endret 2. juni 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Begynte å lese Neil Gaimans "American Gods" for noen dager siden. So far, so good. Jeg likte den godt. Det eneste jeg har å utsette på den er at det føles ut som du leser en innledning de første 70%, så kommer det et dødpunkt som varer en stund og så hopper det rett på avslutning. Hoveddelen forsvinner litt bort, og jeg synes ikke oppbygningen var 100 % vellykket. Men bortsett fra det, så er den god Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg ble alt for glad i "American Gods" da jeg leste den. Så da jeg var ferdig, leste jeg den igjen og likevel hungret jeg etter mer. Derfor var jeg glad det var mer å finne om hovedpersonen i korthistorien "The Monarch of the Glen" i novellesamlinga "Fragile Things" av Gaiman. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Joda, for all del. Men andre bøker som han har skrevet vil jeg rangere høyere. The Graveyard book har enda mye mer sjarm, og Neverwhere er fantastisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Mja, hver sin smak. "American Gods" var boka som dro meg inn i Gaiman, så den vil for alltid være favoritten, med novellesamlingen "Fragile Things" på andreplass og den fantastisk morsomme boken han skrev med Terry Pratchet, "Good Omens: The Nice and Accurate Prophecies of Agnes Nutter, Witch.". Når sant skal sies, har jeg ikke lest så mye annet av ham, men har flere bøker liggende i fryseren (ikke spør ), som skal leses når de er ferdig behandlet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ble ferdig med David Benioff sin Tyvenes By, ein veldig flott leseroppleving tross en del litt vel enkle løsninger på ting, men eg følar at eg verkeleg vart med på eit lite eventyr samans med Lev og den rappkjefta Kolja. Eg ser verkeleg for meg det kalde krigsherja Russland. Sjølve hovedplottet er ikkje noko å rope hurra for, men gjer eit fint premiss for det bøka freistar å vere: eit lite eventyr. Kan anbefalast. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Blei akkurat ferdig med Karin Fossums Brudd. FOR ei nydelig bok. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Leser for tiden Gabriel Knight: Sins of the fathers av Jane Jensen. Ja, basert på spillet. Ja, faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er snart ferdig med Baby Jane av Sofi Oksanen. Liker den veldig godt, og gleder meg til å begynne på de andre bøkene hennes. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Starta på Ringenes Herre i dag. Har ikkje lest den på 7-8 år, og er no omtrent 100 sider uti :] Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Carl Frode Tiller sin Innsirkling 2: ein løs oppfølgar til Innsirkling som fortsett i det samme sporet. David har mista hukomelsen og oppfordrar gamle kjente til å sende brev om korleis dei oppleva tida saman med han, me får også beskrivelser av høve med dei personane som skriver brevet. Ikkje like fengslande som første boka, men fortsatt ekstremt god lesing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Leser egentlig for tiden Stieg Larssons "Jenta som lekte med ilden" og Edy Poppys "Anatomi. Monotoni", men det ble brått en pause med det da jeg fant ut at mamma hadde kjøpt meg de fire første bøkene i George R. R. Martins "A Song of Ice and Fire". Snart ferdig med "A Game of Thrones" nå, og siden serien er episk, lurer jeg fælt på hva jeg skal kalle boka. Superepisk? Awesomeepisk? Hvem vet ... Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For tiden leser jeg Fatuhiva av Thor Heyerdahl og La Peste av Albert Camus. Fatuhiva har jeg, i likhet med alle de andre Thor Heyerdahl-bøkene, lest utallige ganger før. Likevel er det alltid interessant lesing. La Peste har jeg for så vidt også lest før, men da på fransk, så jeg tror ikke jeg fikk med meg så mye. I tillegg leser jeg en biografi om Jonas Lie, samt en bok om Cuba-krisen (I tolvte time av Michael Dobbs). Disse leses dog veldig sporadisk. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Har nettopp begynt på Bill Brysons "A Short History of Nearly Everything". Den virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg leser Morgan Kane. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Har igjen drøyt 100 sider igjen av "Gjenferd", storkoser meg. Regner med å fullføre den i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå