Jason P. C. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aliaz: Jeg har begynt på nytt med Isfolket nå. Kanskje jeg leser de andre seriene etterpå, men har hørt at Lysets Rike ikke er så bra? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jason: Jeg lese disse bøkene når jeg gikk på ungdomskolen. Husker en god del fra isfolket, men ikke så mye fra de to andre seriene. Men skulle jeg lest isfolket nå, så ville jeg lest alt.. Lenke til kommentar
ChainsawCharlie Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Akkurat nå leser jeg "Dracula" av Bram Stoker. Den handler om Dracula og vampyrisme. Selv om boka ikke er én sammenhengende tekst, men en samling av fiksjonelle brev og dagbøker, synes jeg innholdet er ekstremt godt. Etter Dracula skal jeg lese ferdig "The Long Dark Tea-Time of the Soul" av Douglas Adams, en høyst morsom og interessant oppfølger til "Dirk Gently's Holistic Detective Agency". Endret 30. april 2011 av ChainsawCharlie Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Oooh, den husker jeg at jeg leide typ. tre ganger i året de siste tre årene på barneskolen. Jeg ville meg selv vondt, tror jeg, for jeg måtte sove med lyset på til langt opp i tenåra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Leser for tiden American Gods av Neil Gaiman. Går sånn halvveis trått. Er midt i eksamens/prøve/tentamensperiode på skolen nå og har ikke så mye tid. Tendenserer også litt til å skru på PC'en og spille et spill istedenfor å sette meg ned å lese, når jeg har tid. Spill er mer "instant satisfaction" for meg, mens bøker gir mer i lengden, så jeg gjør vel meg selv en bjørnetjeneste Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tunnels In The Sky av Robert Henlein. Fantastisk sci-fi. Ble Akkurat ferdig med Earthseed av Pamela Sargent, også sci-fi, anbefales sterkt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Leser for tiden American Gods av Neil Gaiman. Går sånn halvveis trått. Er midt i eksamens/prøve/tentamensperiode på skolen nå og har ikke så mye tid. Tendenserer også litt til å skru på PC'en og spille et spill istedenfor å sette meg ned å lese, når jeg har tid. Spill er mer "instant satisfaction" for meg, mens bøker gir mer i lengden, så jeg gjør vel meg selv en bjørnetjeneste Har du kommet langt? Husker første delen gikk litt trått da jeg leste den for et år siden, men den tok seg veldig opp og jeg endte opp med å pløye gjennom den. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 I følge kindelen er jeg 65 % inn i boka. For all del, jeg liker den veldig godt, men har som sagt andre ting som gjerne blir prioritert før lesing Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Er virkelig sagaen om isfolket så bra som folk skal ha det til? Lurer på om jeg skulle ha begynt og lese den. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg klarer ikke skryte nok av Isfolket. Det er en så fantastisk reise, den har alt! Hotte mannfolk, drama, sex, romantikk og masse skumle greier Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Mannfolk, drama, sex or romantikk Er det snakk om en oppfølger til Sex og singelliv her? Lenke til kommentar
RushOfBlood Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Leser for øyeblikket "The Killer Inside Me" av Jim Thompson og er ikke den type bok jeg normalt leser, men må si at jeg er fornøyd med den så langt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Is-slottet av Vesaas. Elskar dei skøyre og vakre skildringane han lagar. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Gypsy: JA! De er fantastiske. Utrolig bra historie og virkelig en pageturner! Jeg har uhendligvis mistet nr 1-24 pga flytting flere ganger. Men skal kjøpe de igjen og lese de på nytt! Må bare vente til eksamenstiden er over Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er på Re-Read av game of thrones nå.. Bedre enn forrige gang jeg leste den Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Oooh, gleder meg til å begynne å lese A Song of Fire and Ice. Har nettopp begynt å se tv-serien og er helt forelska. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg skal også lese A Song of Fire and Ice. Men tenkte det var greit å vente til etter sesong en av tvserien er ferdig. Regner med at bøkene er litt annerledes og ikke minst bedre, så vil ikke forvirre de med serien. Venter for øyeblikket på Bukowski med Factotum og John Fante med Wait Until Spring, Bandini. Gleder meg som en unge og tenker jeg skal ut å sjekke postkassen nå. Det har jeg ikke gjort i dag Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Holder på med "KOP" av Warren Hammond, og har kommet litt over halvveis. En dyster og usympatisk sci-fi noir, eller hva man skal kalle det, som fenger som bare det. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Fikk Are You Experienced av William Sutcliffe og A Fine Balance av Rohinton Mistry i posten i går. Er halvveis inn i førstnevnte og må si at det er den morsomste boka jeg har lest på lenge. Anbefales - spesielt om du har vært i India. Endret 12. mai 2011 av gnav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå