thadon Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Held på med Carl Frode Tiller - Innsirkling, er heilt bergteken. Det som eg tykkjer ikkje fungera i Bipersonar (som er ein anna bok av same forfottar) er heilt fantastisk i denne. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Shantaram er vel på side 266 eller noe sånt nå, leser engelsk versjonen. Boken er virkelig en fryd, enkelte ganger må jeg bare legge den ned på fanget litt og se ut i lufta for å fordøye stoffet med et lite *sukk*. Eneste klagen er vel at det enkelte ganger kan bli litt lang trukne beskrivelse, men dette er små pirk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Holder på med Everyware av Adam Greenfield, Earthseed av Pamela Sargent, og How To Win Friends And Influence People av Dale Carnegie. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Alle elsker Jason Alle bortsett fra de som lagde remaken. Endret 11. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Byrja på Beatles av Lars Saabye Christiansen. Er så langt ein herleg bok om oppvekst og vennskap. Liker det korte og presiset språket han førar. Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Akkurat ferdig med A Game of Thrones og sitter igjen og vil ha MER! Så da er det kjekt at resten av bøkene som er blitt utgitt hitill står i hylla og venter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nettopp gjort meg ferdig med "3096 days" av Natascha Kampusch, og det var en helt utrolig gripende historie som kommer til å sitte igjen lenge. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nettopp begynt på "Dante's Equation" av Jane Jensen. Det begynte bra, så vi får se. Lenke til kommentar
doedeer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg har akkurat lest ferdig "Stille dager i Mixing Part" av Erlend Loe. Veldig morsom, men ikke så mye mer en det. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg har nettopp oppdaget Charles Bukowski og synes han er fantastisk! Leste postkontoret på et par dager og begynte på nedenom og hjem som jeg er over halvveis i. Tror nok han er min favorittforfatter nå! Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Akkurat i gang med bok tre, del en av A Song of Ice and Fire. Knallbøker selv om de er veldig forskjellig fra annen fantasy jeg har lest. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Leste ferdig After Dark av Murakami i dag. Den mannen drar meg gang på gang inn i sitt fantastiske univers. For å lese en form for krim i påsken, tok jeg fatt på Mordet på Anonym. Helt grei så langt, omtrent 1/3 inn i boken. Aliaz: Hvis du liker Bukowski vil du nok også like John Fante, som var hans store forbilde. I introduksjonen i nyutgivelsen av Ask The Dust sier Bukowski at "Fante was my God". De er ganske like i stilen. Endret 21. april 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Og der var jeg ferdig med sagaen om isfolket, tok meg 2 måneder. Les det folkens, ihvertfall jenter, det er en så fantastisk serie Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Holder for øyeblikket på med å lese Stieg Larssons siste bok i Millennium-serien; Luftslottet som sprengtes. Så langt har den vært bra, men tviler på at jeg kommer til å like den bedre enn den første boka i serien. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har begynt med Into The Wild Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Og der var jeg ferdig med sagaen om isfolket, tok meg 2 måneder. Les det folkens, ihvertfall jenter, det er en så fantastisk serie Søren, jeg hadde jo egentlig ambisjoner om å begynne på serien for noen år siden. Leste den første og likte den, men fikk aldri somla meg til å låne bok nummer 2. Har begynt med Into The Wild Åh, den står óg på skal-lese-lista mi. Elska filmen. Er det forresten noen her som er på Bokelskere.no? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Jau, ganske kjekk side for å finne noko nytt å lese på. http://bokelskere.no/FHeimdal Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Aliaz: Hvis du liker Bukowski vil du nok også like John Fante, som var hans store forbilde. I introduksjonen i nyutgivelsen av Ask The Dust sier Bukowski at "Fante was my God". De er ganske like i stilen. Tusen takk for tipset. Har kjøpt "Wait until spring, Bandini" av han på play. Kommer sikkert snart Og der var jeg ferdig med sagaen om isfolket, tok meg 2 måneder. Les det folkens, ihvertfall jenter, det er en så fantastisk serie Skal du lese videre med Heksemesteren og Lysets Rike da? De er ganske fantastiske de også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå