Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shantaram er vel på side 266 eller noe sånt nå, leser engelsk versjonen. Boken er virkelig en fryd, enkelte ganger må jeg bare legge den ned på fanget litt og se ut i lufta for å fordøye stoffet med et lite *sukk*. Eneste klagen er vel at det enkelte ganger kan bli litt lang trukne beskrivelse, men dette er små pirk.

Lenke til kommentar

Leste ferdig After Dark av Murakami i dag. Den mannen drar meg gang på gang inn i sitt fantastiske univers.

 

For å lese en form for krim i påsken, tok jeg fatt på Mordet på Anonym. Helt grei så langt, omtrent 1/3 inn i boken.

 

Aliaz: Hvis du liker Bukowski vil du nok også like John Fante, som var hans store forbilde. I introduksjonen i nyutgivelsen av Ask The Dust sier Bukowski at "Fante was my God". De er ganske like i stilen.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Og der var jeg ferdig med sagaen om isfolket, tok meg 2 måneder. Les det folkens, ihvertfall jenter, det er en så fantastisk serie

Søren, jeg hadde jo egentlig ambisjoner om å begynne på serien for noen år siden. Leste den første og likte den, men fikk aldri somla meg til å låne bok nummer 2.

 

Har begynt med Into The Wild :)

Åh, den står óg på skal-lese-lista mi. Elska filmen.

 

Er det forresten noen her som er på Bokelskere.no?

Lenke til kommentar

 

Aliaz: Hvis du liker Bukowski vil du nok også like John Fante, som var hans store forbilde. I introduksjonen i nyutgivelsen av Ask The Dust sier Bukowski at "Fante was my God". De er ganske like i stilen.

 

Tusen takk for tipset. Har kjøpt "Wait until spring, Bandini" av han på play. Kommer sikkert snart :new_woot:

 

 

Og der var jeg ferdig med sagaen om isfolket, tok meg 2 måneder. Les det folkens, ihvertfall jenter, det er en så fantastisk serie

 

Skal du lese videre med Heksemesteren og Lysets Rike da? De er ganske fantastiske de også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...