lceman™ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Godt i gang med Robert Jordans A Crown Of Swords, men det går litt treigt Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sitter fortsatt med Silmarillion jeg. En veldig bra bok, ihvertfall til tider, men har dessverre ikke så mye tid å lese lengre. Har brukt vedlig lang tid på den allerede (snakker måneder her), og jeg er vel ca halvveis. For dårlig! Må virkelig skjerpe meg! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg "leser" Lord of the Flies på engelsk av William Golding, men har bare kommet til side 25...:S Det er i forbindlese med en engelsk oppgave. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg "leser" Lord of the Flies på engelsk av William Golding, men har bare kommet til side 25...:S Det er i forbindlese med en engelsk oppgave. Har aldri fått lest den.. Er den noko bra? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 begynte på den davici koden i dag , virker lovende har fåt lest prologen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Leser for tiden Blood Brothers av Brian Lumley og American Gods av Neil Gaiman. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Leser parallellt Gunnar Staalesen - 1900 morgenrød og Al Franken - Lies and the Lying Liars who tell them: A Fair and Balanced Look at the Right. Har nettopp begynt med førstnevnte men sistnevnte er jeg godt over halvveis, god underholdning. Endret 6. februar 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Sorgenfri av Jo Nesbø. Kommet til kapittel 14: Flax. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Leser Ringenes Herre. Har ett kapittel igjen. De fleste vet hvordan det går... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg leser... Nick Hornby - About a boy Ann Rice - De fordømtes dronning Donald Trump - The art of Deal. Dan Brown - Engler og demoner Tim Willocks - Blodig arv ++ Flink til å gjøre meg ferdig med en ting om gangen jeg! Lenke til kommentar
Goof Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 For øyeblikket holder jeg på med Aksjekjøp og Daytrading av Oddmung Grøtte, og Norges Beste Investorer. Den førstnevnte er utrolig god, den andre er grei, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sorgenfri av Jo Nesbø. Kommet til kapittel 14: Flax. Jeg liker generelt ikke krim-bøker, men denne er veldig god. Leser for tide Markens grøde av Hamsun. Fant ut for en stund siden at det er en skam at jeg ikke har lest flere norske klassikere før - begynte derfor på toppen Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sorgenfri av Jo Nesbø. Kommet til kapittel 14: Flax. Jeg liker generelt ikke krim-bøker, men denne er veldig god. Jeg har sans for krim, især Nesbøs bøker. Har lest de tre foregående bøkene i serien om Harry Hole også (Flaggermusmannen, Kakerlakkene og Rødstrupe). Synes jo at denne tegner til å bli like bra som de andre ... Kommer helt sikkert til å ta for meg Marekors etterpå også! Jeg er meget fornøyd med Nesbøs språkføring; jeg kan se at han er enig med meg i en del sammenhenger, som f.eks. med tanke på bruk av store bokstaver i forkortelser o.l., samt at han selvsagt skriver generelt godt og lager geniale plott. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Har nettopp lest Da Vinci Code og Angels and Demons av Dan Brown. Må si at de ikke levde opp til forventningene Alt for forutsigbare. Endret 7. februar 2005 av Terrasque Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nå leser jeg Mord Etter Alfalbetet av Agatha Christie. Det går ok ettersom boken er spennende i Poirot-stil. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser første boken i tidshjulet nå.... Spennende hittil, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser første boken i tidshjulet nå....Spennende hittil, så det skal nok gå bra Leser du norsk? Bare lit nysgjerrig..... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser du norsk? Ja, har ikke engelsk på skolen mer, så må legge ting som engelske bøker bak meg.... Grunnen til at jeg leser på norsk er hovedsakelig at det er den versonen jeg har........ rettere sagt låner av søstra mi. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser du norsk? Ja, har ikke engelsk på skolen mer, så må legge ting som engelske bøker bak meg.... Grunnen til at jeg leser på norsk er hovedsakelig at det er den versonen jeg har........ rettere sagt låner av søstra mi. Var så vidt borti den første boka på norsk, oversetteren har gjort en litt dårlig jobb (etter min mening), LOTR og Harry Potter er bedre oversatt, men de gir jo samme mening allikevel (håper jeg). Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Akkurat nå? Wheel of Time serien av Robert Jordan. har lest bok 1 og 2 på en uke. Ble akkurat ferdig emd Tommy av Roy jacobsen. PLuss Animal Farm da. Og en del artikler av Karl Marx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå