Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med American Psycho i går og begynte på The Wind-up Bird Chronicle av Haruki Murakami i dag. Førstnevnte var en mildt sagt interessant opplevelse og meget forstyrrende til tider.

Endret av gnav
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har endelig fått kjøpt meg Kindle og koser meg i USA med den. Sitter i sterk sol midt på dagen og leser uten problemer, skjermen er knallgod.

Jeg leser alltid et par bøker av gangen, og akkurat nå er det Robinson Crusoe og Gulliver's Travels. Begge er knallgod på hver sin måte, med eventyr og bitende kritikk av samfunnet mikset i ett. Sånt liker man.

Lenke til kommentar

Leser Doppler av Erlend Loe. Går jo veldig greit. Er nok ferdig med boka i løpet av helgen, den er veldig kort og lettlest. Liker egentlig boken ganske godt, Erlend Loe har en ganske spesiell måte å skrive på.

Jeg har tidligere lest Naiv.Super. for mange år siden og jeg mener å huske at jeg likte den litt bedre, den rørt i vertfall mer med meg tror jeg. Men Doppler er utrolig morsom da. :)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg leser for tiden Dreamspawn, basert på Nightmare on Elm Street. Den er helt klart å anbefale for folk som liker filmene, men vær forberedt på at det er rimelig brutalt til tider. For eksempel...

... drar en jente på fest, men dukker opp litt senere med ødelagt kjole og nedspylt i diverse kroppsvæsker etter å ha blitt gruppevoldtatt. Og vi snakker en av hovedpersonene...

Lenke til kommentar

Nå holder jeg på med Robinson Crusoe, begynte å lese i dag og har kommet til side 50 ish, veldig enkel å lese, så blir nok ferdig med den neste gang jeg leser.

Engelsk eller norsk? Jeg begynte på den og Gulliver's Travels omtrent samtidig og endte opp med å legge fra meg Crusoe for å prioritere Gulliver. Swift er så forbanna god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...