thadon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Arto Paasilinna - Harens År: er någelunde halvveis. I forhold til den ganske artige Kollektivt Selvmord av samme forfatter så er denne platt, uinspirerende og kjedelig. Skal skynde meg å bli ferdig med den i morra så jeg kan begynne på noe bedre. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg holder på med No One Belongs Here More Than You av Miranda July. Et par av novellene har ikke truffet meg helt, men de fleste er veldig gode. Så langt en veldig fin leseopplevelse. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Ble ferdig med American Psycho i går og begynte på The Wind-up Bird Chronicle av Haruki Murakami i dag. Førstnevnte var en mildt sagt interessant opplevelse og meget forstyrrende til tider. Endret 28. februar 2011 av gnav 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg likte The Wind-up Bird Chronicle veldig godt, du har mye å glede deg til. Har forresten endelig fått somlet meg til å kjøpe Himmelblomsttreets muligheter av Gert Nygårdshaug. Har veeeldig store forventinger til den etter å ha lest Mengele Zoo Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Leste ferdig The Great Gatsby i dag. Fantastisk bok. Leste også Basher Five Two. Sikkert på barnehagenivå, men spennende lesning om en jagerpilot skutt ned over Bosnia. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tears of a Tiger. Lettlest, men sterkt, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har endelig fått kjøpt meg Kindle og koser meg i USA med den. Sitter i sterk sol midt på dagen og leser uten problemer, skjermen er knallgod. Jeg leser alltid et par bøker av gangen, og akkurat nå er det Robinson Crusoe og Gulliver's Travels. Begge er knallgod på hver sin måte, med eventyr og bitende kritikk av samfunnet mikset i ett. Sånt liker man. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gjorde meg nettopp ferdig med Frelseren av Jo Nesbø, som jeg synes var knallbra. Vanvittig spennende og komplekst plot, og nå er jeg halveis inni i Snømannen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gjorde meg nettopp ferdig med Junji Itos Frankenstein. Glimrende lesing, selv om jeg hovedsakelig ikke er så veldig glad i tegneserier, også er det trist at det må lastes ned via nettet, i og med at jeg ellers må lære meg japansk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ferdig med Døden Ved Vann som jeg synes var knallbra Skal begynne på Luciers Evangelium Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Startet nettopp på The Way of Shadows av Brent Weeks. Etter ca halv bok er jeg veldig klar for å lese resten, kjenner jeg Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Leser Doppler av Erlend Loe. Går jo veldig greit. Er nok ferdig med boka i løpet av helgen, den er veldig kort og lettlest. Liker egentlig boken ganske godt, Erlend Loe har en ganske spesiell måte å skrive på. Jeg har tidligere lest Naiv.Super. for mange år siden og jeg mener å huske at jeg likte den litt bedre, den rørt i vertfall mer med meg tror jeg. Men Doppler er utrolig morsom da. Endret 12. mars 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Las Doppler i en fei, meir lettlest skal du lete lenge etter. Utrolig artig bok. Skal gå i gang med Naiv.Super etter eg er ferdig med Vesaas si Fuglane, som forøvrig er ei verkelg god lesing. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg får Doppler i posten i løpet av de nærmeste dagene. Gleder meg! I mellomtiden får jeg satse på å bli ferdig med Grand Manila av Kjartan Fløgstad. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 For øyeblikket holder jeg på med "Kurt Quo Vadis", av Erlend Loe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg leser for tiden Dreamspawn, basert på Nightmare on Elm Street. Den er helt klart å anbefale for folk som liker filmene, men vær forberedt på at det er rimelig brutalt til tider. For eksempel... ... drar en jente på fest, men dukker opp litt senere med ødelagt kjole og nedspylt i diverse kroppsvæsker etter å ha blitt gruppevoldtatt. Og vi snakker en av hovedpersonene... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nå holder jeg på med Robinson Crusoe, begynte å lese i dag og har kommet til side 50 ish, veldig enkel å lese, så blir nok ferdig med den neste gang jeg leser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Nå holder jeg på med Robinson Crusoe, begynte å lese i dag og har kommet til side 50 ish, veldig enkel å lese, så blir nok ferdig med den neste gang jeg leser. Engelsk eller norsk? Jeg begynte på den og Gulliver's Travels omtrent samtidig og endte opp med å legge fra meg Crusoe for å prioritere Gulliver. Swift er så forbanna god. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Norsk, syns ikke det er verdt det å lese på engelsk, allerede mer enn nok engelsklesing i skolebøker. Gullivers reise er neste bok jeg skal lese faktisk, ligger i bokhylla. Tror dessverre jeg har fått en kortversjon da, hvor lang er din? Min er på ca. 300 sider (norsk). Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Les dykk på fleire bøkar samstundes? Eg ser for meg at det er lettare å gli ut av handlinga da, men eg skal ikkje si noko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå