Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde meg nettopp ferdig med Tysteren av Jan-Erik Fjell. En god bok med drivende handling, generelt ganske lettlest literattur.

Nå skal jeg enten starte på Ung Manns Land av Wilbur Smith eller Hvitvasking av Tom Kristensen. Har ikke helt bestemt meg ennå :hmm:

Lenke til kommentar

Hitchhiker's guide to the galaxy. For andre gang. Og ler like mye som første gang :p

Den leste jeg når jeg var på båtferie i frankrike...

... leste igjennom den så fort at jeg måtte lese den på nytt. Så jeg endte opp med å lese den to ganger på rad i løpet av en uke...

God bok. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ble ferdig med Moby Dick i dag. En særdeles god bok. Boken er ikke bare et slags eventyr, men også en historietime i hvordan hvalfangsten ble gjort på 1850-tallet. Litt for metaforisk språk til tider, og skulle jeg ønske jeg visste mer om skip før jeg startet å lese, for det var ikke få ganger jeg ikke forstod beskrivelsene og hva som hendte.

Sitter igjen med følelsen av å ha lest noe stort og mektig.

Lurer på om jeg starter på "The Great Gatsby" i kveld.

Lenke til kommentar

Den er ikke spesielt tunglest. Min teori er uansett at de fleste bøker kan leses bare man har en viss forståelse for språket. Les The Tempest av Shakespeare uten å kunne bakhistorien, sammenhengene og sjømannsuttrykkene - det er fortsatt en god opplevelse. Hvis man virkelig liker det man leser så kan man sette seg inn i det, men det trengs faktisk ikke for å kose seg med en bok.

Lenke til kommentar

Leser for øyeblikket "Frognerfitter" av Alexia Bohwim. Bedre enn jeg trodde, klarer ikke legge den fra meg og har akkurat bestilt "MILF".

Regner med å være ferdig med den i løpet av kvelden, og da blir det å igjen lese god, gammel fantasy av R.A. Salvatore og den første boken om Drizzt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...