Lemon Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg er for tida fanget i Cormac McCarthys The Road. Fine saker. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Idag har jeg lest noen essay ifra essaysamlingen Why look at animals av John Berger. Innsiktsfull lesning i disse urbane tider. Anbefales! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Etter hele abo rasul-trilogien har jeg begynt på Dostojevskijs "Den evige ektemann". Litt gøyalt, men jeg har ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 House of Night: Book 7: Burned. Kjøpte den i går og leste over halve boken i strekk. Vanvittig bra serie. Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 enig vikingkylling! jeg kjøpte 3 til 7 nettopp en dag og holder på med 4 nå.. unputdownable! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Bare gi kan skynde seg å gi ut resten også. Var litt skeptisk til bok 7 pga måten bok 6 sluttet på, men den endte opp med å være en av de beste sålangt. I mangel på bok 8 har jeg tenkt å lese The legend of the Ice People book 2, 3 og 4 av Margit Sandemo. De er kanskje best kjent som Sagaen of Isfolket. Edit: Btw, martita, du har vel selvsagt HoN bok 1 og 2 også? Endret 12. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
martita Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Nei har ikke fått skaffa de selv enda. Lånt de på biblioteke så eg fikk lest de, men skal kjøp de så snart eg finn de til mindre enn 300 kr Skal lese The short second life of Bree Tanner nå. håpa bare den e like bra som resten av twilihghtsagaen edit: skribleleif Endret 2. juli 2010 av martita Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Min Kamp 5 ligger endelig på nattbordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har snart kommet meg igjennom Jo Nesbø igjen med Harry Hole i spissen. Dessverre så satt siste boken Panserhjerte litt for friskt i minne men knakende god lesing allikevel. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg må si at Lord of the Rings-bøkene er forbløffende lite engasjerende sammenlignet med filmene. Det er mulig dette skyldes at jeg så filmene først, men dette er faktisk de første bøkene jeg har lest som har vært "dårligere" enn filmen(e). Lenke til kommentar
martita Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 må nesten si meg enig der -MK-! lest btw bøkern først, men hadde det ikke vært fordi eg hadde bestemt meg for eg sku les bøkern, er eg ikke sikker på om eg ha kommet meg gjennom første. De ble jo bedre når lengre uti, men bare fordi det skjedde mer i dem da... Leser forresten Mørkets symmetri av Audrey Niffenegger nå. passe realistisk med en innblanding av overnaturlig og bra skrevet. Vanskelig å legge fra seg for å sove istedet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Akkurat ferdig med første bok i StarCraft: The Dark Protoss-trilogien. Det kunne vært langtekkelig og ufattelig kjedelig, og strengt tatt skjer det ikke en dritt før helt på slutten. Men resten av boken tar for seg en svært viktig del av historien til protoss og er svært interessant om man bryr seg om det universet. Og StarCraft 2 er jo rett rundt hjørnet, så det kan jo være en bra oppvarming. Tenkte å gå rett på neste bok, men begynte heller på The Tomb of Hercules, av Andy McDermod. Den første boken handler om jakten på Atlantis, så nå får de vel finne noe annet å, øh, finne. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Akkurat nu jobber jeg meg gjennom "Slik talte Zarathustra" av Nietzsche. Videre er det vel noe Tolstoj, Dostojevskij, og Hamsun som står på planen. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Alt av Erlend Loe. Herlig litteratur! 1 Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har nettopp lest ut Drømmehjertet av Cecilia Samartin. Nydelig skrevet bok, og rørende historie. Har fått lånt meg "Skynd deg å elske" så det blir neste bok å lese. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Leser I den skogen av Harlan Coben, virker lovende etter 100 sider. Lenke til kommentar
martita Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Alt av Harlan Coben er bra! leser nå "de døde vet" av Laura Lippman Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Min Kamp 5 ligger endelig på nattbordet. Er Min Kamp-romanene basert på Knausgårds liv? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Min Kamp 5 ligger endelig på nattbordet. Er Min Kamp-romanene basert på Knausgårds liv? Ja Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Akkurat nu jobber jeg meg gjennom "Slik talte Zarathustra" av Nietzsche. Videre er det vel noe Tolstoj, Dostojevskij, og Hamsun som står på planen. Hvordan går det med Nietzsche? Rart spørsmål, men jeg tror du vet hva jeg mener Har selv vurdert å prøve meg på den boka skjønner du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå