Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare gi kan skynde seg å gi ut resten også. Var litt skeptisk til bok 7 pga måten bok 6 sluttet på, men den endte opp med å være en av de beste sålangt. :)

I mangel på bok 8 har jeg tenkt å lese The legend of the Ice People book 2, 3 og 4 av Margit Sandemo. De er kanskje best kjent som Sagaen of Isfolket. ;)

Edit: Btw, martita, du har vel selvsagt HoN bok 1 og 2 også?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nei har ikke fått skaffa de selv enda. Lånt de på biblioteke så eg fikk lest de, men skal kjøp de så snart eg finn de til mindre enn 300 kr :p

Skal lese The short second life of Bree Tanner nå. håpa bare den e like bra som resten av twilihghtsagaen :D

edit: skribleleif

Endret av martita
Lenke til kommentar

Jeg må si at Lord of the Rings-bøkene er forbløffende lite engasjerende sammenlignet med filmene. Det er mulig dette skyldes at jeg så filmene først, men dette er faktisk de første bøkene jeg har lest som har vært "dårligere" enn filmen(e).

Lenke til kommentar

må nesten si meg enig der -MK-! lest btw bøkern først, men hadde det ikke vært fordi eg hadde bestemt meg for eg sku les bøkern, er eg ikke sikker på om eg ha kommet meg gjennom første. De ble jo bedre når lengre uti, men bare fordi det skjedde mer i dem da...

Leser forresten Mørkets symmetri av Audrey Niffenegger nå. passe realistisk med en innblanding av overnaturlig og bra skrevet. Vanskelig å legge fra seg for å sove istedet ;)

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med første bok i StarCraft: The Dark Protoss-trilogien. Det kunne vært langtekkelig og ufattelig kjedelig, og strengt tatt skjer det ikke en dritt før helt på slutten. Men resten av boken tar for seg en svært viktig del av historien til protoss og er svært interessant om man bryr seg om det universet. Og StarCraft 2 er jo rett rundt hjørnet, så det kan jo være en bra oppvarming. ;)

Tenkte å gå rett på neste bok, men begynte heller på The Tomb of Hercules, av Andy McDermod. Den første boken handler om jakten på Atlantis, så nå får de vel finne noe annet å, øh, finne.

Lenke til kommentar

Akkurat nu jobber jeg meg gjennom "Slik talte Zarathustra" av Nietzsche. Videre er det vel noe Tolstoj, Dostojevskij, og Hamsun som står på planen.

Hvordan går det med Nietzsche? Rart spørsmål, men jeg tror du vet hva jeg mener

Har selv vurdert å prøve meg på den boka skjønner du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...