Belle_ Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 I går begynte jeg på Ringdrotten - J.R.R. Tolkien. Har lest den på bokmål et par ganger, men synes det er morsomt å kunne lese den på nynorsk/landsmål/Hallingdaldialekt også. Hihi! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Leser Erlend Loe - Tatt av kvinnen, morsom bok Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Leser Elskeren av Marguerite Duras, den er nydelig så langt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nettopp startet med Moby Dick, virker utrolig bra hittil. Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Generation Kill av Evan Wright. Like bra som serien, om enn ikke bedre. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har lest 400 sider av Anna Karenina av Leo Tolstoj. Gripende bok. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg ble nettopp ferdig med The Walk av Richard Paul Evans. Veldig trist, men anbefales sterkt! Sann historie om en som heter Alan, og livet hans ser ut til å være "picture perfect" helt til han får en telefon når han er på jobb om at konen hans har vært i en ulykke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Leser for tiden Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg og Complete Sherlock Holmet av sir Arthur Conan Doyle. Begynte på Sherlock Holmes, men gikk over til Ulykkesfuglen av en eller annen grunn. (det er fjerde bok i en serie, så jeg tar også bok fem, seks og syv etterhvert, samt spin-offen.) Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) "Tordengudens sønn" av Paasili...Paasi... Han finske... Like genial som de andre bøkene hans, selv om jeg hverken kan skrive eller uttale navnet^^ Endret 16. mai 2010 av Thefka Lenke til kommentar
Flibustier Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nettopp ferdig med Shantaram av Gregory David Roberts. Akkurat nå har jeg gått igang med State of fear av Michael Chricton. Kjøpte boka i England for 3 års tids siden, men fullførte den aldri. Nå har jeg fått den til min Sony e-reader, og håper jeg endelig får fullført den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Generation Kill av Evan Wright. Like bra som serien, om enn ikke bedre. Den har jeg lenge ment å lese. Takker for påminnelsen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har lest ferdig Kafka på Stranden nå. Jævlig spesielt, men sjukt bra. Nå er det over på Cocka Hola Company av Matias Faldbakken - noe helt annet - hysterisk morsom bok. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå leser jeg Hunden, av Kerstin Ekman. Handler om en hund som gikk seg bort som valp, og lever nå alene i naturen. Hvordan ting henger sammen, syns hun beskriver det veldig bra.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå leser jeg Hunden, av Kerstin Ekman. Handler om en hund som gikk seg bort som valp, og lever nå alene i naturen. Hvordan ting henger sammen, syns hun beskriver det veldig bra.. Høres ut som en ufattelig sær bok egentlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå leser jeg Hunden, av Kerstin Ekman. Handler om en hund som gikk seg bort som valp, og lever nå alene i naturen. Hvordan ting henger sammen, syns hun beskriver det veldig bra.. Høres ut som en ufattelig sær bok egentlig. Ting som avviker fra det normale kan være ganske intressangt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Akkurat nå leser jeg "Brødrafolkens fel" på Svensk av Herman Lindqvist. Er en bok om historier med kulturkræsj mellom folk fra forskjeligge nasjoner og litt "skikk og bruk" hvordan du skal oppføre deg i forskjellige land. Ellers har jeg lest "Lyngutten" av Bill Bryson denne måneden. Var bra den, men sto ikke helt til forventningene etter å ha lest noen av reiseskildringene hans. Lenke til kommentar
martita Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Holder på med ganske mange bøker for tiden, og leser vel ikke aktivt i noen antageligvis fordi ingen er krim eller fantasy Ved første blikk - Nicholas Sparks Norsk! multikultur på sitt beste - mariann youmans Hva skal vi med stjerner nå? - Espen Olafsen og Per Arne Dahl Kunsten å lese tanker - Henrik Fexeus Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Etter å ha hatt en liten fantasy tørke etter at jeg nærmest brente den 6 WoT boken på bålet, så har jeg begynt å lese A song of Ice and Fire. Dette må være noe av den beste fantasyen jeg har lest. Elsker persongalleriet der og liker hvordan forfatteren ikke gjør karakterene til superhelter som greier alt mulig (ihvertfall ikke så langt som jeg har kommet). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Leser for tiden selvbiografien til Frankie Boyle, My Shit Life So Far. Fant ut at jeg ikke kunne lese denne på t-banen grunnet stadige latterutbrudd, så på banen leser jeg Hells Angels av Hunter S. Thompson. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tilbake på Jo Nesbø sin Snømann. Rakk ikke biblioteket og påbegynne Flaggermusen så da får en lese litt random. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå