Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp ferdig med Kindereggeffekten av Anonym og har nettopp begynt på Honningfellen av Unni Lindell. Har ikke kommet så langt, så har ikke gjort meg opp noen mening enda. Leser også To the Wedding av John Berger som en del av pensumlitteraturen vil leser, og må si den er ganske rørende.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leser for øyeblikket "Unfun" av Mathias Faldbakken a.k.a. Abo Rasul. Tredje og siste bok i hans serie "Skandinavisk misantropi". Fantastiske bøker, jeg anbefaler dem til alle og en hver. Klarer ikke legge fra meg bøkene og har en følelse av at jeg kommer til å lese gjennom dem på nytt i påsken.

Lenke til kommentar

Leser Min Kamp 3, så langt ikke like bra som de to første, men slett ikke verst. Når jeg trenger en pause fra Knausgård så blar jeg litt i Ragnar Hovland sin Sjølvmord i skilpaddekaféen, en tørrvittig samling kortprosa om oppvekst. Hovland har vel selv kalt den en usann selvbiografi eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Leser for øyeblikket "Unfun" av Mathias Faldbakken a.k.a. Abo Rasul. Tredje og siste bok i hans serie "Skandinavisk misantropi". Fantastiske bøker, jeg anbefaler dem til alle og en hver. Klarer ikke legge fra meg bøkene og har en følelse av at jeg kommer til å lese gjennom dem på nytt i påsken.

Har skaffet meg Cocka Hola Company selv og gleder meg etter jeg har lest ut Extremely Loud and Incredibly Close av Jonathan Safran Foer

Lenke til kommentar

Er ca. halvveis i samme bok etter å lest de to første bøkene. De to første bøkene var hysterisk morsomme, og den tredje har også vært god så langt, så jeg slenger meg på den anbefalingen.

Lenke til kommentar

Jeg leser "I dypet av en ruin" av Kristine Oseth Gustavsen. Jeg trodde jeg hadde lest alt som var skrevet av talentfulle forfattere i Norge, men dette tar kaka! Anbefaler alle å sjekke ut den boken. Grunnen til jeg fant den boken var at jeg leste "Kjøter" av Lene Solhaug, og fant et norskt forlag som dyrker unge forfattertalent! Ellers holder jeg på med litt mange bøker for tiden, men tar gjerne i mot tips!

Lenke til kommentar

Jeg holder på med:

American Gods - Neil Gaiman, en fantastisk sær bok som mest sannsynligvis havner på min favorittliste gjennom tidene

Howl's Moving Castle - Diana Wynne Jones, har den samme gode stemningen og magien som filmen med samme navn

The Sword of Shannara - Terry Brooks, klassisk fantasy på sitt beste

Jeg venter også i spenning på Japan-reisehåndboken jeg har bestilt. Har nettopp pløyet meg gjennom USA on the Road og Jordan. Min overlevelsesteknikk gjennom en laaaang vinter. :p

Lenke til kommentar

Er blitt ferdig med Skandinavisk Misantropi trilogien til Matias Faldbakken. Annbefaler den på det varmeste. Har begynt på Min Kamp bind 2 av Knausgård nå. De første 70-80 sidene har vært noe skuffende i forhold til den første boka, regner med den tar seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Leser "13 fantastiske forbrytelser" for øyeblikket.

En samling med nettopp 13 fantastiske forbrytelser skrevet av forskjellige forfattere som Agatha Christie, Roald Dahl, John Dickson Carr etc.

Pleier å lese den hver påske, men denne påsken har jeg vært opptatt med Matthew Reillys alt for fengende bøker, så da leser jeg den nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...