Geir M Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er snart ferdig med Min Kamp, Bind 1. Det er til tider litt deprimerende å lese om Knausgårds liv, tanker om verden og seg selv, men givende og interessant er det absolutt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Leser De fire og han som gjør galt verre. Begynte på første bok alt for sent i går kveld, så ikke lest mer enn noen sider. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Nettopp ferdig med Kindereggeffekten av Anonym og har nettopp begynt på Honningfellen av Unni Lindell. Har ikke kommet så langt, så har ikke gjort meg opp noen mening enda. Leser også To the Wedding av John Berger som en del av pensumlitteraturen vil leser, og må si den er ganske rørende. Endret 3. mars 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå holder jeg på med Operasjon Vilrose av Clive Cussler. Handler om en som heter Dirk Pitt, som finner et flyvrak - som inneholder et ødeleggende våpen. Det er en krim roman. Synes den er ganske spennende, god lesning! Kommet litt over halvveis i boken. So far so good. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Leser for øyeblikket "Unfun" av Mathias Faldbakken a.k.a. Abo Rasul. Tredje og siste bok i hans serie "Skandinavisk misantropi". Fantastiske bøker, jeg anbefaler dem til alle og en hver. Klarer ikke legge fra meg bøkene og har en følelse av at jeg kommer til å lese gjennom dem på nytt i påsken. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Holder nå på med "The Road". Har ikke sett filmen, men er blitt anbefalt boken flere ganger! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Leser Min Kamp 3, så langt ikke like bra som de to første, men slett ikke verst. Når jeg trenger en pause fra Knausgård så blar jeg litt i Ragnar Hovland sin Sjølvmord i skilpaddekaféen, en tørrvittig samling kortprosa om oppvekst. Hovland har vel selv kalt den en usann selvbiografi eller noe slikt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Leser for øyeblikket "Unfun" av Mathias Faldbakken a.k.a. Abo Rasul. Tredje og siste bok i hans serie "Skandinavisk misantropi". Fantastiske bøker, jeg anbefaler dem til alle og en hver. Klarer ikke legge fra meg bøkene og har en følelse av at jeg kommer til å lese gjennom dem på nytt i påsken. Har skaffet meg Cocka Hola Company selv og gleder meg etter jeg har lest ut Extremely Loud and Incredibly Close av Jonathan Safran Foer Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nettopp ferdig med Dan Brown's "Det tapte symbol". Joda. Grei lesning det. Lest fire bøker av han nå, har ikke lest Da Vinci koden. Får alltid litt problem å lese slutten etter at spenningen er slutt, men. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Leser for øyeblikket "Unfun" av Mathias Faldbakken a.k.a. Abo Rasul. Tredje og siste bok i hans serie "Skandinavisk misantropi". Fantastiske bøker, jeg anbefaler dem til alle og en hver. Klarer ikke legge fra meg bøkene og har en følelse av at jeg kommer til å lese gjennom dem på nytt i påsken. Er ca. halvveis i samme bok etter å lest de to første bøkene. De to første bøkene var hysterisk morsomme, og den tredje har også vært god så langt, så jeg slenger meg på den anbefalingen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Driver på og leser Herbjørg Wassmo - huset med den blinde glassveranda. Det går bra, liksom. Lenke til kommentar
Gard2 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg leser "I dypet av en ruin" av Kristine Oseth Gustavsen. Jeg trodde jeg hadde lest alt som var skrevet av talentfulle forfattere i Norge, men dette tar kaka! Anbefaler alle å sjekke ut den boken. Grunnen til jeg fant den boken var at jeg leste "Kjøter" av Lene Solhaug, og fant et norskt forlag som dyrker unge forfattertalent! Ellers holder jeg på med litt mange bøker for tiden, men tar gjerne i mot tips! Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg holder på med: American Gods - Neil Gaiman, en fantastisk sær bok som mest sannsynligvis havner på min favorittliste gjennom tidene Howl's Moving Castle - Diana Wynne Jones, har den samme gode stemningen og magien som filmen med samme navn The Sword of Shannara - Terry Brooks, klassisk fantasy på sitt beste Jeg venter også i spenning på Japan-reisehåndboken jeg har bestilt. Har nettopp pløyet meg gjennom USA on the Road og Jordan. Min overlevelsesteknikk gjennom en laaaang vinter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er blitt ferdig med Skandinavisk Misantropi trilogien til Matias Faldbakken. Annbefaler den på det varmeste. Har begynt på Min Kamp bind 2 av Knausgård nå. De første 70-80 sidene har vært noe skuffende i forhold til den første boka, regner med den tar seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nå driver jeg på med Knut Hamsun - "Pan". Er ikke så veldig begeistret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har just begynt på Matthew Reillys "Seven Deadly Wonders" og ser frem til å komme inn i den. Ellers leser jeg hver påske "13 fantastiske forbrytelser" som er en krimsamlig for ungdom av gamle mennesker. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nettopp begynt på 1984 av George Orwell. Gleder meg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Leser Stephen King: Det mørke tårn V - Ulvene Serien i seg sjøl er jævlig bra, så gleder meg til å få starta ordentlig : ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Leser "13 fantastiske forbrytelser" for øyeblikket. En samling med nettopp 13 fantastiske forbrytelser skrevet av forskjellige forfattere som Agatha Christie, Roald Dahl, John Dickson Carr etc. Pleier å lese den hver påske, men denne påsken har jeg vært opptatt med Matthew Reillys alt for fengende bøker, så da leser jeg den nå. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg leser Twilight for 7. gang akkurat nå, ble nettopp ferdig med Harry Potter. Men må bytte ut alle bra bøker og lese samfunnsfag, sånn at jeg er klar til eksamen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå