Kirikiri Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nettopp begynt på "A Hat Full of Sky" av Terry Pratchett. Kirikiri Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kjøpte nettopp Veien Til Jerusalem. Endelig! Gleder meg til å lese i den. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Akkurat nå holder jeg på med The Shadow Rising, som er fjerde bok i Robert Jordan's serie: The Wheel of Time. Synes serien har vært svært bra hittil. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ferdig med The Grat Hunt i forigårs, begynbte på The Dragon Reborn i går, uten å ha prøvd en gang var jeg plutselig på side 69 eller noe sånt... (ja, det er WOT bøker, henholdsvis nr 2 og 3) Hadde lite å gjøre i dag, boka er snart halvferdig..... Endret 17. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg ble nettopp ferdig med Veien Til Jerusalem. Knallgod bok! Helt fenomenal. I de nærmeste dagene, har jeg planer om å lese ferdig Paulo Coelhos "Alkymisten". Er ikke så mange sider igjen. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Så at "Hitchhiker's Guide to the Galaxy" allerede var nevnt. En sinnsykt fet bok... Ellers er vel alle John Irving sine bøker å anbefale, spesielt "Garps Bok" og "Den fjerde hånden" Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Akkurat nå leser jeg "Harry Potter and the Order of the Phoenix", begynte på Harry Potter-bøkene for 1 måned siden, har ikke klart å legge de fra meg siden. Regner med at jeg blir ferdig med den i dag, så da begynner jeg på Discworld-serien. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå leser jeg "How to get rich" av Donald Trump, og "The Notebook" av Nicholas Sparks. Sistnevnte er litt vanskelig å få med seg innholdet, glemmer liksom hva jeg har lest..Mulig jeg må lese litt tidligere på kvelden når jeg ikke er så trøtt.. Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 holder på med "ti små negerbarn" av agatha christie. Knallbra bok Lenke til kommentar
synsing Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 holder på med "ti små negerbarn" av agatha christie. Knallbra bok Enig i at den er bra. Overraskende slutt ! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 For alt i verden, ikke les Fra null til no. Måtte lese den i norsken Så grusomt kjedelig at det er helt utrolig Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ringenes Herre... igjen... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ringenes Herre... igjen... , hva er det som går av deg Endret 23. oktober 2004 av Icedude 1 Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Har nå begynt på "Ondskapen" av Jan Guillou, men jeg vet ikke om jeg orker å lese den ferdig. Synes den er kjedelig. Endret 26. oktober 2004 av CrizzBee Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Akkurat ferdig med The Dragon Reborn, begynner nå på The Shadow Rising Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Haikeren for fjerde gang, for første gang på engelsk. Den er veldig bra og veldig billlig (50kr for hele serien i et bind, i hardcover ) Er kommet til der Arthur og Ford ser på en sens-o-tape, om Krikkit. Endret 30. oktober 2004 av The Erland Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ringenes Herre... igjen... , hva er det som går av deg Går det noe av meg? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Haikeren for fjerde gang, for første gang på engelsk. Den er veldig bra og veldig billlig (50kr for hele serien i et bind, i hardcover ) Er kommet til der Arthur og Ford ser på en sens-o-tape, om Krikkit. Man får den ikke for 50 kr til vanlig, da, det var bare vi som hadde flaks Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ringenes Herre... igjen... , hva er det som går av deg Går det noe av meg? Så klart ikke, Ringenes Herre er jo kongeboka Jeg leser Silmarillion, og Ringenes Herre for tida. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Haikeren for fjerde gang, for første gang på engelsk. Den er veldig bra og veldig billlig (50kr for hele serien i et bind, i hardcover ) Er kommet til der Arthur og Ford ser på en sens-o-tape, om Krikkit. Man får den ikke for 50 kr til vanlig, da, det var bare vi som hadde flaks Nei, men den er ikke mye dyrere, og jeg vil ikke tro at det er så vanskelig å fnne den til en femtilapp. Vanligvis koster den ca. 100kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå