Manerasita Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 No for tida les eg hovudsakeleg på The Eye of the World, den fyrste boka i The Wheel of Time. Eg har sumarsjobb som jorbærselgar, med veldig mykkje ledig tid. Byrja forrige tirsdag, og no, etter åtte ti-timars dagar, har eg seksti sider igjen. Veldig spennande bok, liker henne godt. Mest spennande var det omtrent midt i boka, og den dagen eg var komen dit var det ekstra mykkje folk. Har lånt neste bok i serien òg, skal ha henne med på torsdag, når vi drar på ferie. Elles har eg sju-åtte andre bøker eg les, eg har mista teljinga. Eg må bli flinkare til å avslutte ei bok før eg byrjar på ei ny. *Lovar seg sjølv å lese ferdeg dei ho har før ho lånar/kjøpar fleire* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå skal jeg begynne på Besøket, av en kar jeg ikke husker hva heter i farten... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) ...Major Edit ... For tiden nytes The Pelican Brief av John Grisham. Foreløpig god bok; forholdsvis enkel skrivestil med et utmerket plott. Endret 12. juli 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Koser meg med Fear And Loathing On The Campaign Trail '72 nå. Har ikke kommet veldig langt, men den virker svært lovende. Lenke til kommentar
RedBowlingBallRuth Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Leser akkurat nå Vilette av Charlotte Bronte. Så langt kan den ikke måle seg med Jane Eyre. Lenke til kommentar
Geogaddi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Koser meg med Fear And Loathing On The Campaign Trail '72 nå. Har ikke kommet veldig langt, men den virker svært lovende. Fanken, vurderte sterkt selv å starte på den, boka virker uhyre intressant. Selv om jeg ikke har lest noe tidligere av Thompson, så er det den jeg har lyst å starte med. Er ikke lett å ta seg tid når så mange bøker venter i hylla. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Holder på å lese "Blood Meridian" av Cormac McCarthy. Den virker bra, har nettopp begynt. Det går som smått, mao ikke veldig fort. Leser når jeg føler for det! Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå driver jeg på første boka i DragonLance-serien .. Går egentlig altfor treigt, siden jeg faktisk vil lese Får bare ikke somla meg til å gjøre det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har endelig somlet meg til å begynne å lese Diablo: The Sin Wars: Volume 3: The Veiled Prophet og er kommet ca halvveis. Den er ikke fullt så bra som den første, men mye bedre enn den andre. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Leser for tiden Goliat av Ørjan N.Karlsson. Meget spennendes bok som jeg snart er ferdig med Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Leser nå Digital Fortress av Dan Brown. Virkelig god bok, og det går som det suser. Boken er på 500 sider (engelsk paperback) og jeg har nå lest 300 sider på to dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Leser nå Hestenes Dal av Jean M. Auel, det er oppfølgeren til Hulebjørnens klan og bok to i serien Jordens barn. Svært bergtatt. Leste nesten hele boka i går, men tok en liten pause for å gjøre andre ting og spare resten av boka til flyet hjem. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Akkurat ferdig med Two Towers i Lord of the Rings (igjen), og begynte idag på The Stand "Extended Edition" av Stephen King! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Fanken, vurderte sterkt selv å starte på den, boka virker uhyre intressant. Selv om jeg ikke har lest noe tidligere av Thompson, så er det den jeg har lyst å starte med. Er ikke lett å ta seg tid når så mange bøker venter i hylla. Ja, er kommet et stykke lengre nå, og jeg koser meg skikkelig. Så langt er det den nest beste boken av HST som jeg har lest. Rangerer den foran Rum Diaries, men bittelitt bak Fear and Loathing in Las Vegas foreløpig. Har forøvrig samme "problem" selv. Det er så latterlig mye der ute som er interessant og som jeg vil lese. Men det er jo egentlig et luksusproblem. Endret 26. juli 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg begynte å lese Lucifers Evangelium av Tom Egeland i går. Er allerede så og si kommet halvveis, utrolig spennende bok! Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Den skal jeg sjekke ut! :O Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er til å anbefale. Når jeg først har fått satt meg ned med boken, så blir det ganske vanskelig og legge den fra seg igjen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ble nettopp ferdig med "Best Served Cold" av Joe Abercrombie Startet på "Angelas Ashes" av Frank McCourt - Veldig god historie, men alt er skrevet i presens og veldig "tankemyldrete" Neste på lista: "Red seas under red skies" av Scott Lynch Lenke til kommentar
Schie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Knut Hamsun; Sult Siden det er Hamsun-år i år mener jeg... Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ble ferdig med Haruki Murakamis Norwegian Wood igår. Veldig veldig fin roman, selv om jeg er litt usikker på hva jeg synes om slutten. Ellers en veldig vakker historie. I dag begynte jeg på Fitzgeralds The Great Gatsby etter å ha fått den anbefalt ca 1000 ganger. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå