-apocalypsis- Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Lest The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde. Var en helt grei bok... Leser nå Gates of Fire av Steven Pressfield. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Gorky Park leser jeg nå. Det vil si, jeg begynte på den nettopp, har vel lest et kapittel. Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Lest: Gates of Fire av Steven Pressfield. Virkelig bra bok. Likte spesielt slagscenene. Skammarens dotter av Lene Kaaberbøl. Helt ok lesning, "lett" fantasy. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Leste for litt siden ferdig The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde, og holder nå på med The Master and Margarita, av Bulgakov, som er en veldig bra bok, anbefaler den! Og etter det skal jeg vel lese ferdig Master and Commander. Mange bøker jeg ser her som jeg gjerne vil lese, skal nok alltids finne tid... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Jeg så på Bokkilden.no at Dan brown har laget enda en bok som handler om Robert Langdon, Angels and Demons, jeg vet ikke om denne kom før eller etter Davincikoden. Noen andre som har hørt om den? Den kom vist ut i 2001. Endret 28. august 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jorden rundt på 80 dager av Jules Verne. Er fortsatt en bra bok, Verne er alltid morsom og interessant. The White Company av Arthur Conan Doyle. Kongebok! Riddere og langbuer, hva mer trenger man...? Leser Sir Nigel av Arthur Conan Doyle. Prequel til The White Company. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg så på Bokkilden.no at Dan brown har laget enda en bok som handler om Robert Langdon, Angels and Demons, jeg vet ikke om denne kom før eller etter Davincikoden. Noen andre som har hørt om den? Den kom vist ut i 2001. Den kom før DVC (jeg har begge ). Likte du Da Vinci vil du like denne, men de er veldig (nesten altfor) like! Jeg anbefaler den til alle som elsket Da Vinci. Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Lest Sir Nigel av Arthur Conan Doyle. Holder på med Nineteen Eighty-Four av George Orwell og A Connecticut Yankee in King Arthur's Court av Mark Twain. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Leste ferdig "The Quiet American" nettopp. Skal begynne på "The Spy Who Came In From The Cold". Skal selvfølgelig også se filmene som har blitt laget av disse bøkene Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lest Nineteen Eighty-Four av George Orwell. Et virkelig mesterverk. Kanskje mer relevant nå enn noen gang. Holder fortsatt på med Mark Twain's A Connecticut Yankee in King Arthur's Court. Lenke til kommentar
Eilif Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Akkurat nå leser jegg Frost at Christmas(engelsk) av R.D. Wingfield Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 "War Paint", historien om Elisabeth Arden og Helena Rubinstein... Kirikiri Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) For øyeblikket leser jeg følgende bøker: Michael Crichton - The Lost World Terry Pratchett - Mort Det er noen meget interessante bøker som jeg vil anbefale til de fleste, les dem spesielt på engelsk. Nåvel, når det gjelder statusen på disse bøkene har jeg fullført omtrent halvparen på The Lost World, mens jeg nettopp har begynt med Mort. De er skrevet av gode forfattere med varierende og fargerik formulering. Jeg har faktisk ikke sett filmversjonen av The Lost World, så jeg har stor glede av denne boken. Og angående glede; Mort er på sin side utvilsomt ikke fritt for humor. Eller snarere sagt - gal og vitterlig humor. Endret 1. september 2004 av aadnk Lenke til kommentar
arianar Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 A Connecticut Yankee in King Arthur's Court har jeg prøvd å lese. Klarte aldri å gjennomføre den, men er riktignok en stund siden, kanskje jeg burde prøve å lese den igjen? Forresten, har noen av dere lest Remembrance of Things Past av Marcel Proust? Isåfall, hvordan var den? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Holder paa med Dan Brown - Angels and Demons... Helt utrolig bok. Har ikke kommet saa langt enda, selv om det er vanskelig aa legge den fra seg. Det er bare det at jeg MAA legge den fra meg. Men da har jeg noe aa glede meg til neste gang jeg skal lese... Kan heller nesten ikke vente til jeg er ferdig med denne og skal begynne paa The DaVinci Code! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Holder paa med Dan Brown - Angels and Demons... Helt utrolig bok. Har ikke kommet saa langt enda, selv om det er vanskelig aa legge den fra seg. Det er bare det at jeg MAA legge den fra meg. Men da har jeg noe aa glede meg til neste gang jeg skal lese... Kan heller nesten ikke vente til jeg er ferdig med denne og skal begynne paa The DaVinci Code! Jeg holder også å lese den. Veldig bra, men starten lignet ekstremt på Davincikoden. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Driver nå på med gjenopplevelse av den originale Riftwar-serien til Feist. Noen år siden siste gjennomlesning - men bøkene har ikke tapt seg siden sist jeg leste dem. Anbefales - for de som liker fantasy ihvertfall :-) Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 A Connecticut Yankee in King Arthur's Court har jeg prøvd å lese. Klarte aldri å gjennomføre den, men er riktignok en stund siden, kanskje jeg burde prøve å lese den igjen? Var virkelig interessant, Mark Twain har i denne boka et nytt og morsomt syn på Arthur-myten. Og det er det eneste stedet jeg har vært borti riddere på sykler! Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Lest: A Connecticut Yankee in King Arthur's Court av Mark Twain. The Merchant of Venice av William Shakespeare. Baudolino av Umberto Eco. Leser De elendige av Victor Hugo. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg holder på med uhyre mange bøker. Kommer aldri til å bli ferdig.Men boken jeg hovedsaklig tar for meg nå, er Michael Moores Stupid White Men. Morsom bok. Ellers leser jeg smått i følgende bøker: - Harry Potter 5, leser den for andre gang på engelsk. Veldig underholdene. - Ringenes Herre, leser den også for andre gang, dog på norsk. Genial bok, genial, genial, genial. Jeg blir bare mer og mer imponert. - Et kikkert av rav, tredje og siste bok i Philip Pullmanns serie, Den mørke materien. God bøker. - Sofies Verden. Veldig interessant bok, som jeg snart må lese ferdig. - The Chronicles of Narnia. Har lest de fire første bøkene. Veldig gode og koselige bøker. Du har god boksmak Har også lest harry potter 5 på engelsk, en kikkert av rav(og de 2 andre bøkene), har også lest alle narnia bøkene:) kult at det ikke er bare meg som leser de bøkene. Akkurat nå holder jeg på å lese beatles av Lars saabye Christensen. Ganske bra bok, men kapitlene slutter aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå