Myst Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Harry Potter and the Half Blood Prince (Deathly Hallows står for tur) Begynte på boka uten å ha lest de 5 første, bare sett filmene. Lest over 500 sider nå og koser meg veldig. Spenningen, dramatikken og mystikken er alltid på topp og man vet aldri hva som vil skje. Gleder meg til å begynne på siste boka. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Akkurat nå leser jeg The Notebook, hehe det var egentlig bare for å se om den var like bra som filmen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Leser American Psycho av Brett Easton Ellis. Syk, syk bok. Gleder meg til å se filmen etter at jeg har lest ferdig. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Harry Potter and the Half Blood Prince (Deathly Hallows står for tur) Begynte på boka uten å ha lest de 5 første, bare sett filmene. Lest over 500 sider nå og koser meg veldig. Spenningen, dramatikken og mystikken er alltid på topp og man vet aldri hva som vil skje. Gleder meg til å begynne på siste boka. 9369107[/snapback] Du bør lese alle bøkene når du først er i gang... Bøkene til de første 5 filmene er MYE bedre enn filmene er.. Nå leser jeg bok 2 av Stieg Larsson... Veldig spennende! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Leste ut Drageløperen av Khaled Hosseini i løpet av en dag og en natt for litt siden. Det er lenge siden jeg har fullført en hel bok på så kort tid, men denne boken bare sugde meg inn. Anbefales på det varmeste, 6/6. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 snart ferdig med resturante at the end of the universe. veldig morsom bok, så nå har jeg bestillt de 3 siste bøkene i trilogien. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Begynte faktisk på den igjen i går kveld Har aldri fullført serien, da de blir litt dårligere utover. ENDRET: Håper bare det er Douglas Adams bok du prater om da Endret 1. september 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Driver og leser siste boken av JK Rowling: Harry Potter and the Deadly Hallows. Absolut å anbefale! Men det er en fordel å ha lest bok nr 6 først (egentlig anbefales ALLE bøkene ) Liker boken veldig godt, du MÅ bare lese videre, spesielt på slutten. Og les den på engelsk! (er bare på engelsk nå, så...) De norske oversettelsene blir helt feil... Om ikke på engelsk, så les den med en gang den kommer ut på norsk! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg holder på med The Dirt, Mötley Crüe biografien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Begynte faktisk på den igjen i går kveld Har aldri fullført serien, da de blir litt dårligere utover. ENDRET: Håper bare det er Douglas Adams bok du prater om da 9405045[/snapback] ja det er den jeg snakker om Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Leser American Psycho av Brett Easton Ellis.Syk, syk bok. Gleder meg til å se filmen etter at jeg har lest ferdig. Beste boka jeg har lest! Kjempe morsom. Endret 4. september 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Holliday Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei, hei. Ny på forumet =) Leser Harry Potter bøkene over og over igjen. Men jeg lurer på om jeg skal begynne på Eragon og etterfølgerne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 fikk de 3 siste bøkene i hichickers "trilogien" så nå leser jeg life the universe and everything. leste de første 50 sidene i går, og boka er like morsom som de 2 første bøkene, likte når Arthur gikk besherk og ble gal Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Holder nå på med bok 2 av A Song of Ice and Fire, veldig bra serie. Lest mye fantasy, og må si at denne serien er blant de bedre. Veldig storslått og episk serie, er litt mer "virkelighetsnær" enn andre serier, og handler mer omkrig og forhold mennesker imellom, og mindre om magi og alver enn de fleste slike bøker. Lenke til kommentar
justanotherstar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nettop begynt på Nasjonalsatanisten. Liker både Black metal og Bergen, så tror dette kan bli interessant lesning jeg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 leser nå fjerde boka i hitch-hiker serien, so long and thanks for all the fish. så langt kjedelig bok, ingen ting har skjedd på 50+ sider. på alle de andre bøkene skjer det kjempe mye de første 50 sidene, så langt har bare Arthur soven og drukket øl. kjedelige saker Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er enig. De tre første bøkene i serien er råbra, mens de siste kan du nesten la vær å lese. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Leser Harry Potter and the Deathly Hallows. Det vil si at jeg bare har lest ca 100 sider på to måneder (?).. Synes ikke den er så fantastisk spennende foreløpig, så kommer liksom ikke ordentlig i gang. Men målet er å bli ferdig til jul i alle fall Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg leser Mind Hacks. Det går sånn tålelig greit, den er jo drit interessant så jeg gleder meg hele dagen til jeg skal lese:) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Akkurat lest ferdig Veronica vil dø av Paulo Coelho, den sugde brutalt.. Nå leser jeg Beatles av Lars Saaby Christensen, kommet rundt 200 sider i boken, bedre enn Paulo Coelho sin. så har jeg kjøpt meg 1 bok ( som er 3 bøker inni) av Jan Kjærstad, på 1550sider ca. Gleder meg til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå