FaO Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Leste også bjørnen og dragen av Tom Clancy, ganske spesiellt at det tok over 250 sider før man leste om hovedpersonen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Leser for tiden Angels and Demons av Dan Brown. Illustrert collectors edition på engelsk. Knallbok! Har kommet halvveis nå og jeg må si det er en av de beste spenningskrimromanene jeg har lest. Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg skulle kjøpe meg en ny bok som jeg tenkte jeg skulle lese i julen. Endte med at jeg kjøpte to.. Jaja, tenkte jeg.. Da har jeg i hvert fall mer enn nok å lese i ferien.. Så feil kan man ta.. KJøpte Lifeguard og Cross av James Patterson. Har hatt de i fire dager og jeg er over halvveis i bok nr.2. Dette burde si sitt om kvaliteten. Lifeguard greide jeg ikke legge fra meg, og Cross er helt fantastisk. Man skal tåle litt blod og gørr, men for de av oss med en velutviklet fantasi er dette snop! Jeg venter i spenning på The 5th horseman, som visstnok skal komme 19 des, har ventet siden juni! Kanskje det blir en god jul allikevel.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg kjøpte Raising The Bar i dag av Gabe Newell og ble ferdig med deni dag, altfor mye bilder i den desverre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 John Irving - Til jeg finner deg. Jeg syns det er litt pedotendenser i boka og den er langdryg. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nå leser jeg "Wonderboy". Går supert, om boken holder dette nivået hele tiden er nok boka ferdiglest innen 2. juledag iallefall Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Snart ferdig med den siste Dark Tower-boka nå, serien har vel fungert som høstprosjektet mitt, ikke akkurat noe jeg angrer på. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) leser lotr Fellowship om the ring har kommet til der Gandalf the gray møter durin's bane. trode jeg kom til å finne boka litt kjedelig da jeg har sett filmen, men man får se mye mer fra boka en de filmen gir deg. i filmen virker det som alt skjer med en gang, mens i boka går det 30 år fra bilbo drar til Frodo drar. og mange andre ting tar lengre tid også. Må si kapitelet Elrond's counsil var en høydere mye mye festlig historie som ikke var med i filmen. edit: leser seff på Engelsk Endret 24. desember 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Snø Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Må si kapitelet Elrond's counsil var en høydere mye mye festlig historie som ikke var med i filmen. edit: leser seff på Engelsk 7569916[/snapback] Hehe, det var nettopp det kapitelet jeg syntes var mest kjedelig da jeg leste boka. Men bøkene er bedre enn filmene, har sans for action og det å denge ned orker, men det er først og fremst i bøkene man opplever storheten med Midgard og de store forskjellene og ikke minst misforståelsene mellom de ulike rasene. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN 7569451[/snapback] syntes det faktisk var den kjedligste boks hans... Har du lest de andre?? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal starte på sirkusdirektørens datter av Jostein Gaardner nå. Noen som har lest den? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Leste nettopp ferdig Jenny av Jonas Gardell. Den var tyngre enn jeg hadde husket.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skal starte på sirkusdirektørens datter av Jostein Gaardner nå. Noen som har lest den? 7574333[/snapback] Jeg har prøvd meg på den. Den er litt langdryg, og jeg fullførte den ikke! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN 7569451[/snapback] syntes det faktisk var den kjedligste boks hans... Har du lest de andre?? 7572803[/snapback] nope. Er ikke typen så leser så mye. Men jeg skal nok lese de andre bøkene hans noen å anbefale? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Leste akkurat Iskaldt Bedrag av Dan Brown. Har aldri vært så opphengt i en bok. Folk fikk sjokk av hvor rask jeg var til å lese den. Har du ikke lest den, LES DEN 7569451[/snapback] syntes det faktisk var den kjedligste boks hans... Har du lest de andre?? 7572803[/snapback] nope. Er ikke typen så leser så mye. Men jeg skal nok lese de andre bøkene hans noen å anbefale? 7576645[/snapback] ja da... alle start med engler og demoner og fortsett så med da vinci koden du Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg ble anbefalt Andrè Bjerkes "Døde menn går i land". "Anbefaleren" sa at det var den skumleste boken han hadde lest. Håper den er det da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal begynne på Maskeblomstfamilien av Saabye Christensen i morgen. Noen som har lest den? Er den like bra som Beatles og Halvbroren? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fikk Ringenes Herre (alle 3 bøkene i 1, med alle de ekstra sidene med runer og alvespråk og sånt) i 2002 og har ikke kommi halvveis enda. Men jeg fikk Eragon på julaften og er på side 60 Lenke til kommentar
Snø Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Skal begynne på Maskeblomstfamilien av Saabye Christensen i morgen. Noen som har lest den? Er den like bra som Beatles og Halvbroren? 7578130[/snapback] Åja, kjempebra bok. Gled deg, men ikke les den om du er i kjempegodt humør, stemningen i boka er veldig dyster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå