FaO Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hehe. det er d jag hater med ringenes herre. den er enten VELDIG treig, eller VELDIG spennende... Og de treige periodene er lange.... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Leser to bøker for tiden den første:Fem Vinder over Tamalon leser den på grunn av Skole prosjekt passer fra 11 og oppover.MÅ ha god fantasi Ringenes Herre: leser jeg på grunn av at jeg hadde lyst, men blir ikke så mye lesing PGA blir veldig trøtt av den og kan hoppe over en setning eller to ja gå litt i surr Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Driver fortsatt å leser "Flaggermusmannen" tar litt tid, for har så lite tid for tiden så det blir bare litt og litt lesning når jeg har litt tid. Nesbø skriver alltid utrolig bra med flotte skildringer. Har nå kommet til side 223, men på side 217 ble jeg i går for første gang irritert på Nesbø. åhhh..Hvorfor måtte han ødelegge hele mitt flotte bilde av karakteren til Birgitta. Ydmyke og ødelegge henne. Søte Birgitta. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 L av Erling Loe. Liker den ikke så veldig godt, men den får da tiden til å gå. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har nettopp lest Helge Ingstads førsteopplag ( 1939 ) Øst for den store bre. Boken handler om Helge Ingstad,s overvintring på Grønland 1932/33 som Norsk sysselmann, deres liv og Norges tilstedesværelse mens saken om Grønland mellom Norge og Danmark pågikk i Haag. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da har jeg begynt på bok 3 av GRR Martins A Song of Ice and Fire. Blir bare bedre og bedre dette her. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skal lese Gullaugs saga nå... skolesaker! Men gå saaaakte fremover! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ble nettopp ferdig med Modellen av Lars Saabye Christensen. Skal begynne på Berlin - Nederlaget i 1945 Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ble nettopp ferdig med Modellen av Lars Saabye Christensen. 6991402[/snapback] Hva synes du om den? Er litt usikker på om jeg skal lese den. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Begynte på A Clockwork Orange av Anthony Burgess i går. Det går fint. Lenke til kommentar
Gnon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg bestemte meg for å tvinge meg gjennom "don quijote" her forleden. overraskende lettlest og morsom bok, med tanke på at den er skrevet på 1600-tallet. kan anbefalles til alle, og har veldig korte kapitler for de med konsentrasjonsvanker forresten "går" det veldig bra. akkurat ferdig med bok 1. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Leser Sult av Knut Hamsun. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Da ble jeg akkurat ferdig med "Flaggermusmannen" Dette er den fjerde Nesbø boken jeg har lest, og jeg er like imponert hver gang. Spesilet av hvordan Nesbø avslutter sine bøker. Det er stortsett et fast mønster, men det er twist fra bok til bok. Twisten er aldri på samme sted. Jeg er som sakt veldig imponert av hvordan Nesbø skriver og nøster opp etter å ha plantet info gjennom boken. Detaljer får liksom en mening. En viktig plass. Han skriver så sinnsykt gjennomtekt og disiplinert. Jeg sitter likevel igjen med en tanke. Dere som har lest boken. Denne Kristin, Harry`s gamle flamme som han beskriver. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den siste siden i boken. Tok hun livet sitt med piller? "Flaggermusmannen" anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Leser Sult av Knut Hamsun. 7002654[/snapback] Heldiggrisen! Husker første gang jeg leste denne boka. Står fremdeles igjen som noe av det beste jeg har lest, noensinne. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Leser nå Teori og Praksis av Nikolaj Frobenius og skal lese Isslottet av Tarjei Vesaas, noe jeg gruer meg til.. Har lest den en gang før og den var kjedelig som fy, men nå er jeg blitt eldre og har trolig forhåpentligvis litt mer forståelse for bokens dybde så jeg kan finne noe glede i den. Særemne er noe dritt Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 nå leser jeg HOT SEX rett på sak av Tracey Cox. virkelig en intressant å morsmom bok som du lærer mye av.skal også begynne på Anne-Karin Elstads siste bok hjem. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har nettopp begynt på en romantrilogi, Frihetens øyeblikk, kruttårnet, stillheten, av Jens Bjørneboe. Han har en litt merkelig skrivemåte, men jeg kommer nok gjennom snart. Lenke til kommentar
chris Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har akkurat startet å lese "Til Musikken" av Ketil Bjørnstad. Har ikke kommet så langt ennå, men den har fanget interessen min. Så får vi se hvordan det blir videre. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå er jeg ferdig med Helge Ingstad,s bok Pelsjegerliv som omhandler ett tidsrom på ca 4 år ca 1925/26 - 1930 hvor Helge Ingstad var i Canada blandt indianere og en håndfull andre pelsjegere. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg leser for tiden "Norrøn Mytologi, Fra A Til Å" av Idar Lind. Har lest mye innen dette emne,og denne boken er jeg så og si kommet halvveis igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå