Hawkmoon Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Leser for øyeblikket bok 2 i "the bounty hunter wars". (star wars) Bøkene handler om Boba Fett og er faktisk veldig bra (til nå) Folk med interesse av star wars og som lurer på hva Boba drev med før filmene (og etter) bør sjekke ut denne triologien. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Leser for øyeblikket bok 2 i "the bounty hunter wars". (star wars) Bøkene handler om Boba Fett og er faktisk veldig bra (til nå) Folk med interesse av star wars og som lurer på hva Boba drev med før filmene (og etter) bør sjekke ut denne triologien. 5764074[/snapback] Enig med deg der. En interessant serie. Specter of the Past og Visions of the Future av Timothy Zahn (tror jeg det var) er også bra bøker. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg leser litt for masse på en gang nå, så ting går jækla seint Speil av Jan Kjærstad. Kompani Orheim av Tore Renberg Compromateria av Thure Erik Lund America av Franz Kafka og T. Singer av Dag Solstad hehe Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Brooklynsk Dårskap av Paul Auster Frost av Roy Jacobsen Volvo Lastvagnar av Erlend loe Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Har startet på nytt på Ringenes Herre og leser også en Magic bok. Teller One Piece? Tegneserie i pokket form. Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå har jeg starta på ei bok som heter "Gravbøygen våkner" i forbindelse med bokprosjekt på skolen. Fantasy er morsomt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Leser for tida Frelseren av Jo Nesbø, så langt ei velskreven og fengande bok, er snart komen halvveis. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg leser nå André Brinks 'Hvit Tørketid'. Boka handler om en hvit manns kamp for å hjelpe de svarte mot politistatens overgrep i Sør-Afrika. Kan forøvrig si at boka er fantastisk så langt - absolutt noe av det beste jeg har lest. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg holder for øyeblikket på med "En bedrøvet laks", av Douglas Adams, og "Do Androids Dream of Elecrtic Sheep", av Philip K. Dick. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 leser ikke noe nå, men siste jeg "leste" dvs lydbok, var Cell av Stephen King.. helt grei egentlig, ganske actionfylt. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Agnar Mykle - Lasso rundt fru Luna Meget tung start Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Leser Olysses av James Joyce nokså tungt lesestoff må jeg innrømme, men til tider veldig festlig og tankevekkende Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Holder meg i trygge farvann. Silmarillion av J.R.R. Tolkien og Night Watch av Terry Pratchett. Litt om hverandre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Holder meg i trygge farvann. Silmarillion av J.R.R. Tolkien og Night Watch av Terry Pratchett. Litt om hverandre. 5838177[/snapback] Awwww. Nightwatch Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Leser nå Frelseren for andre gang på grunn av særemnet - gikk litt for fort gjennom boka da jeg først leste den Lenke til kommentar
GeO Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Leser nå Frelseren for andre gang på grunn av særemnet - gikk litt for fort gjennom boka da jeg først leste den 5940299[/snapback] Leser samme bok for første gang, som påskekrim. Nærmer meg slutten nå. Nesbø skriver bra! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Leste Bibelen 2 i dag, og utifra det jeg her lest av eneren, vil jeg si at dette er en av de skjeldne gangene oppfølgeren er bedre enn forløperen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Leser for øyeblikket bok 2 i "the bounty hunter wars". (star wars) Bøkene handler om Boba Fett og er faktisk veldig bra (til nå) Folk med interesse av star wars og som lurer på hva Boba drev med før filmene (og etter) bør sjekke ut denne triologien. 5764074[/snapback] Vel. Etter? Han ble sakte fordøyd i magen på et svært monster? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Leser Fahrenheit 451 av Ray Bradbury, og er snart ferdig. Har vel 30 sider igjen. Fantastisk bok. *Gaa og lese ferdig* Lenke til kommentar
Imho Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Leser den 14. Dalai Lamas selvbiografi - Dalai Lama Mitt liv og mitt folk. Helt ok bok. Anbefaller den hvis du vil vite hva Tibet har gjennomgått. Endret 23. april 2006 av Imho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå