smetho Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har begynt å lese Split Second av David Baldacci. Dette er forgjengeren til Hour Game som jeg har les tidligere (og likte). Håper denne blir like bra Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Do Andriods Dream of Electric Sheep?" av Philip K. Dick Så langt virkerdette som en meget god bok, burde kanskje surre meg til å få tak i filmen snart? For de uinvidde der ute ble boken filmatisert som "Blade Runner" Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Good Omens" av Terry Pratchett og Neil Gaiman. Man merker godt både Pratchetts og Gaimans fingre i denne boken, som anbefales på det varmeste. Begynte på den for over et år siden, men mye turbulens i hverdagen har ført til at jeg ikke har fått plukket den opp igjen før nå. Storkoser meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Leser Phaic Tân - Sunstroke on a Shoestring. Fantastisk underholdende. A small shrub is frequently carried by drivers to protect from evil spirits and sniper attack. Les mer om boken på http://www.jetlagtravel.com/phaic_tan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Leser første Harry Potter boka på engelsk. Har lest alle 6 før, men ville gå gjennom alle ein gang til. Har nylig lest Dan Browns DaVinci-code og Angels And Demons Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Akkurat ferdig med Rosens navn. For de som liker skumle klostere, og kristene ritualmord er den ikke annet en perfekt:D Utrolig god bok imotsetning til filmen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Utrolig god bok imotsetning til filmen... 5014612[/snapback] Filmen er fantastisk, boken er fantastisk. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Leser Gunnar Staalesen-Rygg iramd to i spann og nettop ferdig med Agatha Christe beste Guds kvarner korn langsomt (trur eg)Agatha Christe Beste Kvinnilige forfatter noensinne med sinne forbløffene slutter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Leser Natt til fjerde November av Karin Fossum. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nå har jeg begynnt på "Den komplette Haikerens Guide til Galaksen" av Douglas Adams. Genial bok så langt. Jeg digger de fantasifulle motforklaringene på mange ting som mennesker tar for gitt. Ps. Et søk i forumet ga meg en haug med treff på denne boka. Er det ikke noen offisiell tråd om den omentrent som med harry potter-bøkene? Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har nettopp startet å lese boken "Kall meg bare Max" Det er en SKUMMEL bok. Ekkel fyr, han Max der. Anbefales! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har lest ferdig Skrellingene, vel og merke for noen dager siden. Døds rå bok den der, spesielt når Rob Kvensomhelst skaller ned den hesten, HA HA :!: For dere som ikke har lest boken: Rob Kvensomhelst er en Skrelling dvs en bitte liten blå mann på ca 20cm med knall rådt hår. Alle Skrellinger er vannvittig sterke, og kan uten problemer løfte en voksen mann. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Leser fortiden "Kompani Orheim" av Tore Rennberg, Dette er oppfølgeren til den geniale boka "Mannen som elsket Yngve". Rennberg skriver utrolig godt og disse to bøkene (som jeg har lest) er gode pageturnere med humor og mening. Anbefalest. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Leser for tiden American Gods av Neil Gaiman. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Leser for tiden American Gods av Neil Gaiman. 5026475[/snapback] Nettop lest den, anbefales! Leser for tiden: High Fidelity av Nich Hornby, skotsk slang er tungt å lese Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jepp, American Gods er en meget god bok. Man blir vel nesten nødt til å kjøpe oppfølgeren når man har lest den ut. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Utrolig god bok imotsetning til filmen... 5014612[/snapback] Filmen er fantastisk, boken er fantastisk. 5018671[/snapback] Hallo? Damen ble reddet fra bälet av et bondeopprör.. i boka? X mannen döde pä slutten. Verdens latterlige sex scene... Stusselige forsök pä ä bruke setninger fra boka. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Endelig Knife Of Dreams av Robert Jordan. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Utrolig god bok imotsetning til filmen... 5014612[/snapback] Filmen er fantastisk, boken er fantastisk. 5018671[/snapback] Hallo? Damen ble reddet fra bälet av et bondeopprör.. i boka? X mannen döde pä slutten. Verdens latterlige sex scene... Stusselige forsök pä ä bruke setninger fra boka. 5034224[/snapback] Se filmen for det den er. Les boka og kos deg med den. Flere som er enige med meg Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Vel, sikkert bare jeg som har blitt litt blind etter ä ha lest boka... Vi lar det ligg med det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå