Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Good Omens" av Terry Pratchett og Neil Gaiman. Man merker godt både Pratchetts og Gaimans fingre i denne boken, som anbefales på det varmeste.

 

Begynte på den for over et år siden, men mye turbulens i hverdagen har ført til at jeg ikke har fått plukket den opp igjen før nå. Storkoser meg :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynnt på "Den komplette Haikerens Guide til Galaksen" av Douglas Adams. Genial bok så langt. Jeg digger de fantasifulle motforklaringene på mange ting som mennesker tar for gitt.

 

Ps. Et søk i forumet ga meg en haug med treff på denne boka. Er det ikke noen offisiell tråd om den omentrent som med harry potter-bøkene?

Lenke til kommentar

Har lest ferdig Skrellingene, vel og merke for noen dager siden. Døds rå bok den der, spesielt når Rob Kvensomhelst skaller ned den hesten, HA HA :!:

 

For dere som ikke har lest boken: Rob Kvensomhelst er en Skrelling dvs en bitte liten blå mann på ca 20cm med knall rådt hår. Alle Skrellinger er vannvittig sterke, og kan uten problemer løfte en voksen mann.

Lenke til kommentar
Utrolig god bok imotsetning til filmen...

5014612[/snapback]

 

Filmen er fantastisk, boken er fantastisk.

5018671[/snapback]

 

Hallo? Damen ble reddet fra bälet av et bondeopprör.. i boka? X mannen döde pä slutten. Verdens latterlige sex scene... Stusselige forsök pä ä bruke setninger fra boka.

Lenke til kommentar
Utrolig god bok imotsetning til filmen...

5014612[/snapback]

 

Filmen er fantastisk, boken er fantastisk.

5018671[/snapback]

 

Hallo? Damen ble reddet fra bälet av et bondeopprör.. i boka? X mannen döde pä slutten. Verdens latterlige sex scene... Stusselige forsök pä ä bruke setninger fra boka.

5034224[/snapback]

 

Se filmen for det den er.

Les boka og kos deg med den.

 

Flere som er enige med meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...