Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer nok til å begynne på If Chins Could Kill av Bruce Campbell i dag.

Fantastisk bok, anbefaler også "Make Love the Bruce Campbell Way".

Jepp, jeg leste nettopp ut If Chins Could Kill, og jeg blir vel nesten nødt til å skaffe meg Make Love The Bruce Campbell Way. Får vel stikke innom Outland og se om de har den inne i morgen. che.gif

Lenke til kommentar
det er vel snart på tide å begynne med særemnet.

skal lese:

Naiv Super - erlend loe

Utsikt til paradis - lars såby kristensen

Buikubesong - frode grytten

har lest de to første fra før, begynner på bikubesong nå.

"Naiv Super" den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel.

Bikubesong? Hva mener du i så fall med "syk"? Den er jo skrevet i novelleform, og det er ingenting sykt med det. Boka er derimot veldig god, noe av det bedre som er skrevet på 90-tallet her i landet.

Jeg siktet til Naiv Super

Lenke til kommentar

Erlend Loe skriver vel en del om syke folk... Gale om du vil... Men han har alltid gode poeng.

Sant det. Han skriver stort sett om mennekser som på en måte melder seg ut av samfunnet. (Det moderne samfunnet)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Fantastisk" er et ord jeg vil bruke om Sofies verden også.

Selv om den til tider kan være nokså tung, i hvert fall hvis man er ukonsentrert og eventuelt trøtt, er Sofies Verden både artig og informativ. Hele historien er dessuten vinklet på en interessant måte.

Lenke til kommentar

Erlend Loe skriver vel en del om syke folk... Gale om du vil... Men han har alltid gode poeng.

Sant det. Han skriver stort sett om mennekser som på en måte melder seg ut av samfunnet. (Det moderne samfunnet)

Ja... Nettopp det som gjør det så morsomt å lese mener jeg.. Mange skriver bøker om personer som blir forelska for første gang og sånn, men tror ikke det er så mange som skriver bøker om folk som flytter ut i skogen sammen med elger :p

Lenke til kommentar

Nå driver jeg å leser "Wonderboy" av Henrik Langelang, lesingen av denne boken har gått litt i rykk og nap. Jeg har lagt den fra meg så lest litt igjen osv. Men poenget mitt er at det er jo ikke noe som driver denne boken fremover. Noen som har lest den? Det er liksom ikke noe poeng som dukker opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...