Heimen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Nå har jeg nettopp lest "Scarecrow" av Matthew Reilly. Utrolig underholdene bok, leste den ut på tre netter Endret 20. september 2005 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kommer nok til å begynne på If Chins Could Kill av Bruce Campbell i dag. Fantastisk bok, anbefaler også "Make Love the Bruce Campbell Way". Jepp, jeg leste nettopp ut If Chins Could Kill, og jeg blir vel nesten nødt til å skaffe meg Make Love The Bruce Campbell Way. Får vel stikke innom Outland og se om de har den inne i morgen. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 det er vel snart på tide å begynne med særemnet. skal lese: Naiv Super - erlend loe Utsikt til paradis - lars såby kristensen Buikubesong - frode grytten har lest de to første fra før, begynner på bikubesong nå. Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) det er vel snart på tide å begynne med særemnet. skal lese: Naiv Super - erlend loe Utsikt til paradis - lars såby kristensen Buikubesong - frode grytten har lest de to første fra før, begynner på bikubesong nå. "Naiv Super" den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Endret 25. september 2005 av chris Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 akkuart nå leser jeg "Hvite Niggere" av Ingvar Ambjørnsen. artig bok, annbefales. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Har startet pä Rosens navn - Umberto Eco. Spennende bok, men litt treg start. Mye särt han skriver som man fint kunne hoppe over. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Bikubesong? Hva mener du i så fall med "syk"? Den er jo skrevet i novelleform, og det er ingenting sykt med det. Boka er derimot veldig god, noe av det bedre som er skrevet på 90-tallet her i landet. Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Bikubesong? Hva mener du i så fall med "syk"? Den er jo skrevet i novelleform, og det er ingenting sykt med det. Boka er derimot veldig god, noe av det bedre som er skrevet på 90-tallet her i landet. Jeg siktet til Naiv Super Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 begynnt å lese Døden på Oslo S. jeg... Går helt greit, litt for travelt for å lese for tiden... Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 "Naiv Super" den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Erlend Loe skriver vel en del om syke folk... Gale om du vil... Men han har alltid gode poeng. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 "Naiv Super" den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Erlend Loe skriver vel en del om syke folk... Gale om du vil... Men han har alltid gode poeng. Sant det. Han skriver stort sett om mennekser som på en måte melder seg ut av samfunnet. (Det moderne samfunnet) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har akkurat begynt på "Sofies Verden" etter å ha avsluttet den brilliante "It" av Stephen King, fantastisk bok. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Fantastisk" er et ord jeg vil bruke om Sofies verden også. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 "Fantastisk" er et ord jeg vil bruke om Sofies verden også. Det merker jeg nok fort Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 "Fantastisk" er et ord jeg vil bruke om Sofies verden også. Selv om den til tider kan være nokså tung, i hvert fall hvis man er ukonsentrert og eventuelt trøtt, er Sofies Verden både artig og informativ. Hele historien er dessuten vinklet på en interessant måte. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 "Naiv Super" den boken er rett og slett (syk), eller ihvertfall veldig spesiel. Erlend Loe skriver vel en del om syke folk... Gale om du vil... Men han har alltid gode poeng. Sant det. Han skriver stort sett om mennekser som på en måte melder seg ut av samfunnet. (Det moderne samfunnet) Ja... Nettopp det som gjør det så morsomt å lese mener jeg.. Mange skriver bøker om personer som blir forelska for første gang og sånn, men tror ikke det er så mange som skriver bøker om folk som flytter ut i skogen sammen med elger Lenke til kommentar
synsing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Akkurat nå holder jeg på med Drømmejegerne (heter den ikke det?) av Sephen King. Den virker interessant. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Akkurat nå holder jeg på med Drømmejegerne (heter den ikke det?) av Sephen King. Den virker interessant. Har ikke lest den selv, men utifra det vesle jeg har lest av Stephen så har du noen timer med god bok foran deg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå har jeg såvidt begynt å lese Skrellingene, som jeg låner av min brors kammerat. Boken virker spennende, men jeg har som sagt nettop begynt på den. Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå driver jeg å leser "Wonderboy" av Henrik Langelang, lesingen av denne boken har gått litt i rykk og nap. Jeg har lagt den fra meg så lest litt igjen osv. Men poenget mitt er at det er jo ikke noe som driver denne boken fremover. Noen som har lest den? Det er liksom ikke noe poeng som dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå