Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Du har 80 år igjen.

Edit: Så sant ikke tiden dreper deg i forkant.

Spørst bare om jeg vil ta meg tid. Jeg vil avslutte bøkene jeg holder på med nå, før jeg begynne på en ny en. Og når jeg er ferdig med alle de, kanskje andre ting opptar meg mer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har 80 år igjen.

Edit: Så sant ikke tiden dreper deg i forkant.

Spørst bare om jeg vil ta meg tid. Jeg vil avslutte bøkene jeg holder på med nå, før jeg begynne på en ny en. Og når jeg er ferdig med alle de, kanskje andre ting opptar meg mer. :)

Kanskje ditt, kanskje datt...

Pessimismen sender deg ikke andre steder enn over og ut. Ha litt mer tiltro til deg selv, håp at du fortsetter å lese bøker, bestem deg for å lese The Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy, les ferdig de bøkene du holder på med, les den vi nå anbefaler deg å lese.

Er ikke verre enn det.

Jeg tror dessuten bøker er en interesse man vanligvis beholder til man dør, i motsetning til dataspill, synkronsvømming og sex (?).

Lenke til kommentar

Uhm, tror du misforstod meg grådig. :p

Men jeg ordla meg feil. Med "andre ting", mener jeg "andre bøker". Beklager.

Bøker vil nok alltid være en av interessene mine. :) Og før eller siden vil jeg nok lese den, men spørst når. Er en del andre bøker jeg prioriterer mer. :)

Lenke til kommentar

Har fått lest masse Hannibal i helgen! Satt på toget fra Bergen til Oslo, og det eneste jeg gjorde var å lese, med et par-tre korte pauser for å se på utsikten, så nå er det ikke langt igjen... Og i Oslo kjøpt jeg både The DaVinci Code og Angels and Demons av Dan Brown... Så nå skal jeg kose meg i lange stunder framover! :D

Lenke til kommentar
Jeg leser A Clockwork Orange, men har ikke fått lest mer enn ca. 50 sider, liksom.

Tror jeg skal ned på biblioteket og få lånt meg den. Kubrick osv... :love:

Holder på med The Beatles skrevet av Lars Saabye Christensen.

Fyren skriver utrolig bra...har lest boka 2-3 ganger før og kjører igjennom den nå en gang til.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp ferdig Ken Follet "Nålen". En utrolig spennende bok! Jeg kunne seriøst ikke legge den fra meg, og sidene forsvant bakover. :)

For å oppsumere handlingen:

Nålen - Hitlers mesterspion er på full flukt mot Englands nordkyst. I lommen har han filmrullen som kan gi Føreren svaret på det aller mest brennende spørsmålet, nemlig tid og sted for de alliertes invasjon.

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Jeg leste nettopp ferdig Ken Follet "Nålen". En utrolig spennende bok! Jeg kunne seriøst ikke legge den fra meg, og sidene forsvant bakover. :)

For å oppsumere handlingen:

Nålen - Hitlers mesterspion er på full flukt mot Englands nordkyst. I lommen har han filmrullen som kan gi Føreren svaret på det aller mest brennende spørsmålet, nemlig tid og sted for de alliertes invasjon.

Anbefales på det sterkeste!

Ahh, den boken er herlig, men jeg synes "i stormens tid" av samme forfatter,Ken Follet, er enda bedre( jeg kjenner 2 stykker som synes det samme :) )

Ellers så er jeg akkurat ferdig med Da-vinci-koden nå

(som jeg tror må være den beste boken jeg har lest)

A clockwork orange kjøpte jeg meg for over 2 måneder siden da jeg var i london, men har aldri kommet i gang med den. Leser den mest fordi jeg elsker filmen, og fordi jeg har hørt at boka ikke skal være noe dårligere :)

Lenke til kommentar
Leser den første boken i Necroscope-serien atm. Jeg er vel en 350 sider elns inni boka, og den har ikke skuffet meg til nå. Jeg ble faktisk positivt overrasket av boka, da jeg hadde lest en del negative anmeldelser på forhånd.

De tre første Necroscope-bøkene er svært fornøyelig - og tidvis original lesning.

Lenke til kommentar
Jeg leser A Clockwork Orange, men har ikke fått lest mer enn ca. 50 sider, liksom.

Tror jeg skal ned på biblioteket og få lånt meg den. Kubrick osv... :love:

Om du skal lese "A Clockwork Orange", så heter forfatteren av boka Anthony Burgess ;-)

Lenke til kommentar

Nå leste jeg nettopp ferdig The Golden Compass for andre gang på engelsk. Fortsetter med The Subtle Knife og The Amber Spyglass etter hvert. Så skal jeg få lest trilogien på norsk en gang også, får jeg håpe.

Startet i forigårs på den første Harry Potter-boka. Jada, på norsk. Ikke skyt meg! Jeg leser bare så fantastisk få bøker på norsk at jeg følte jeg trengte den der. Uten at de tredve første sidene har vært verdens mest inspirerende lesning sånn litterært sett. Men visst er de skrevet for de med enda færre år på samvittigheten enn meg også. Ser fremover til hvordan det utvikler seg. Har formodentlig litt artige stunder i vente, skal jeg tro min rådgivende lesehest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...