Heimen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Leser for øyeblikket The Ultimate Hitchhickers Guide. Utrolig morsom bok, jeg sliter virkelig med å legge den fra meg om kveldene. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Leste "So long, and thanks for all the fish" (bok 4 i H2G2) i løpet av en lengre togtur. Har et vesentlig kvalitetstap i forhold til de 3 første. Leser nok den siste snart, men har middels forhåpninger. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Driver nå midt i boka Without remorse av Tom Clancy. Var et lite dødpunkt rett før midten. Men den har tatt seg opp nåigjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Harry Potter & the whatever Fikk lest 200 sider på under 2 timer, er greit med litt lett underholdning. Så langt er den on-par med resten. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 The Spanish sivil war av Antony Beevor. Interisang bok om borgerkrigen. Beevor skriver svært angasjerande og bra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Leste "So long, and thanks for all the fish" (bok 4 i H2G2) i løpet av en lengre togtur. Har et vesentlig kvalitetstap i forhold til de 3 første. Leser nok den siste snart, men har middels forhåpninger. Den fjerde har en litt annen stil enn de andre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har lest Sult av Hamsun. Liker måten han skriver på. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Holder på en biografi av Francis Ford Coppola, faktsik ganske spennende lesestoff selv om det høres tørt ut. Og leser også på warsawa 1942. Svær tung bok om warsawa under 2 verdenskrig. Veldig tung bok, så blir nok ikke ferdig med den før om et par år. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Begynte nettopp på [email protected]ød (Bad Memory på orginalspråket). Boken er data/hacker-relatert, men siden den er fra 1998 eller deromkring så er den ikke lenger så realistisk (om den var det den gangen da. Har ikke kommt langt nok til å si det sikkert enda). Noen som har lest den som har synspunkter og ikke spoilere? Er redd jeg blir skuffa, men har lånt den på biblioteket så er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg leste for litt siden HP6. Skal begynne på enten HP3, eller fire som jeg ikke har lest på engelsk før. Må også lese ein nny, men gammel, Hardy-Guttene bok (tar ikke lang tid). Til jul skal jeg vel kanskje lese Ringenes Herre (den er k00zelig å har i ferien) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg leser I Selskap Med Fremmende av Robert Wilson En så og si ganske kjedelig bok hittil, men håper den blir bedre siden den har fått veldig god kritikk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har nettopp lest ferdig Animal Farm, og er nå på vei inn i Brennpunkt Grosjny av Tom Clancy Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har nettopp lest ferdig Animal Farm, og er nå på vei inn i Brennpunkt Grosjny av Tom Clancy Ville bare nevne at denne serien bøker er ikke skrevet av Tom Clancy selv. Brennpunkt Groznyj er faktisk skrevet av Steve Pieczenik. Men dette visste du kanskje Meld ifra om boken er bra, har ikke lest den selv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Shindlers Liste av Thomas Keneally Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Holder på med Lillelord av Johan Borgen. ...Alt farlig var godt. Men ikke følgene av det farlige. Å gå under var godt, og aldri komme opp igjen, å være fortapt var godt. Men det var ikke godt å komme opp igjen allikevel og skulle være ett med alt omkring, med de virkelig gode som hadde det godt med det gode. Det var ikke godt... Rett og slett fantastisk lesning! Absolutt et av de virkelig store, norske mesterverk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Begynte akkuratt på mein kampf. Edit: går ikke bra for det er vanskelig å lese, er på dansk :O Endret 13. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Meld ifra om boken er bra, har ikke lest den selv. Tja, bokan var ganske bra. Jeg likte den iværtfall. Men jeg har lest bedre. Og ja, kommer til å lese flere Tom Clancy bøker. Akuratt nå holder jeg på å lese The Wheel of Time (først bok). Boka har en tung engelsk som jeg har litt problemer med å forstå. Har bare blitt ferdig med proulogen da Edit: Leif Endret 15. august 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Sommerens beste bøker for min del: Hanif Kureishis - Sjelden som en engelsk jomfru (The Black Album) Knut Hamsun - Mysterier Paulo Coelho - Alkymisten Endret 16. august 2005 av Munch Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg må innrømme at jeg er forundret over at du sidestiller Alkymisten og Mysterier. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Begynte såvidt på Don Quijote, men mistenker at jeg må sette den tilbake i hyllen for en stund. Skal ha særemne i norsk, og må i den sammenheng lese tre (?) bøker av en norsk forfatter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå