Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på en biografi av Francis Ford Coppola, faktsik ganske spennende lesestoff selv om det høres tørt ut. Og leser også på warsawa 1942. Svær tung bok om warsawa under 2 verdenskrig. Veldig tung bok, så blir nok ikke ferdig med den før om et par år.

Lenke til kommentar

Begynte nettopp på [email protected]ød (Bad Memory på orginalspråket). Boken er data/hacker-relatert, men siden den er fra 1998 eller deromkring så er den ikke lenger så realistisk (om den var det den gangen da. Har ikke kommt langt nok til å si det sikkert enda). Noen som har lest den som har synspunkter og ikke spoilere? :) Er redd jeg blir skuffa, men har lånt den på biblioteket så er ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Jeg leste for litt siden HP6. Skal begynne på enten HP3, eller fire som jeg ikke har lest på engelsk før. Må også lese ein nny, men gammel, Hardy-Guttene bok (tar ikke lang tid).

Til jul skal jeg vel kanskje lese Ringenes Herre (den er k00zelig å har i ferien)

Lenke til kommentar
Har nettopp lest ferdig Animal Farm, og er nå på vei inn i Brennpunkt Grosjny av Tom Clancy

Ville bare nevne at denne serien bøker er ikke skrevet av Tom Clancy selv. Brennpunkt Groznyj er faktisk skrevet av Steve Pieczenik. Men dette visste du kanskje :) Meld ifra om boken er bra, har ikke lest den selv.

Lenke til kommentar

Holder på med Lillelord av Johan Borgen.

...Alt farlig var godt.  Men ikke følgene av det farlige.  Å gå under var godt, og aldri komme opp igjen, å være fortapt var godt.  Men det var ikke godt å komme opp igjen allikevel og skulle være ett med alt omkring, med de virkelig gode som hadde det godt med det gode.  Det var ikke godt...

Rett og slett fantastisk lesning! Absolutt et av de virkelig store, norske mesterverk.

Lenke til kommentar
Meld ifra om boken er bra, har ikke lest den selv.

Tja, bokan var ganske bra. Jeg likte den iværtfall. Men jeg har lest bedre.

Og ja, kommer til å lese flere Tom Clancy bøker.

Akuratt nå holder jeg på å lese The Wheel of Time (først bok).

Boka har en tung engelsk som jeg har litt problemer med å forstå.

Har bare blitt ferdig med proulogen da :blush:

Edit: Leif

Endret av tn_00
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...