chris Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Leser ingenting for øyeblikket. Venter på Harry Potter and the Half Blood Prince Den kommer forøvrig ut 16 juli Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Leser ingenting for øyeblikket. Venter på Harry Potter and the Half Blood Prince Den kommer forøvrig ut 16 juli I know Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nettop ferdig med She Is the Darkness i serien The Black Company og skal forte meg å kjøpe neste i serien. Er litt spent på hvordan det kommer til å gå med Murgen, Croaker og The Lady. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ligger på sofaen og ler meg skakk ihjel. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Leser 1984 av George Orwell. Bra bok, men kanskje litt vel lett aa gjenomskue hva han mener med boka. Jeg syns 1984 var mer åpen for tolkninger enn Animal Farm. Men les den nå ferdig du. Den er vel paa noen maater aapen for tolkninger, men jeg er saa daarlig paa slikt. Men i bunn og grunn syntes jeg at den handlet om hvor lett boylige mennesker er for propaganda. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Igår begynte jeg på Hour Game av David Baldacci. Så langt virker den bra, men har nok ikke lest så mye enda. Den er på godt over 700 sider (pocketutgaven på engelsk) så jeg har mange sider å nyte videre Bra jeg har en kjedelig jobb! Lenke til kommentar
fotball Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ble ferdig med den nye harry potter boka på mandag, nå holder jeg på med en liten novelle som ingen har hørt om, lest 3 kapitler Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Leser ingenting for øyeblikket. Venter på Harry Potter and the Half Blood Prince Den kommer forøvrig ut 16 juli I know Også skrives det forøvrig Harry Potter and the Half-Blood Prince! Nettopp ferdig med den, tok lengre tid å lese den enn ventet på grunn av sommerjobb og besøk av (slemme) venninner, lurer på hva jeg skal lese nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Leste ferdig "Historien om meteren, en feil og syv år lang odyssé" av Ken Alder. Bra bok som omtalte historien om metersystemet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Leste ferdig Engler og Demoner natt til i går, og begynte på Harry Potter and the Half-Blood Prince i går kveld... Har ikke kommet så langt enda, men jaja (er på side 80). Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nettopp ferdig med Den digitale festning. God bok, men Engler og demoner og Da Vinci-koden er hakket bedre. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har begynt på bøkene i "Hitchhiker's Guide to the Galaxy"-serien.Tenkte jeg skulle lese alle sammen etter hverandre, selv om jeg har lest dem for lenge siden. dette er de beste bøkene noengang. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jag er ferdig med Harry Potter and the Half-Blood Prince og leser nå en bok med hele Hitchhiker's Guide to the Galaxy samlet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Skal begynne på Skinn og Bein (Bag of Bones) av Stephen King nå. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 leser nu "Ni liv" har lest boka mange ganger, og sett filmen.. utrolig bra historie, har noen hørt om den? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Historien om Jan Baalsrud er nok kjent for mange, ja. Har lest historien i mange inkarnasjoner mange ganger. Boka og filmen ved navn «Ni liv» er nok litt pyntet på, men flukten er ikke noe mindre imponerende for dét. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Skal begynne på Skinn og Bein (Bag of Bones) av Stephen King nå. Som har en tendens til å gi meg følelsen av at noen står bak meg og ser på meg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Leser for tiden bok 2 i George R. R. Martins A Song of Ice and Fire-serie, A Clash of Kings. Endret 27. juli 2005 av Tchernobog Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ligger på sofaen og ler meg skakk ihjel. Fikk låne samme boka av typen til søstra mi! Hysteriske greier! Finnes det flere? Edit: Oi! Se hva jeg fant Phaic Tan: Sunstroke on a Shoestring, birthplace of the trouser press and irritable bowel syndrome! Hah! Denne skal skaffes! Endret 28. juli 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå