Dorian Gray Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nesten ferdig med "the fires of heaven" (bok 5 i WoT). Det er da min kveldsbok og jeg har lyst til å ha en bok å lese på dagtid, er krig og fred av tolstoj anbefalt? Hvis du har lange dager Den er jo flott, men forbaskad lang. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nettopp lest ferdig "Smaa Epistler" av Nils Kjær. Den mannen kan formulere seg. Nei, den holder af vilde og forrevne Undervannslandskaber, romantiske, kløfterige Fjeldpartier med brun Tangvegetation, i hvis Yppighed den lumsk ligger forborgen og holder Øinene opmærksomt paa stram Stilk. Sitat hentet fra "Hummeren" Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Holder på med Beatles av Lars Saabye Christensen. Er ikke kommet så veldig langt, men den er veldig bra til nå. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Holder på med Beatles av Lars Saabye Christensen. Er ikke kommet så veldig langt, men den er veldig bra til nå. husker eg leste den for.. veldig lenge siden. Men bra bok det. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 JEG ER SÅ JÆVLIG LITE EFFEKTIV! Uansett, jeg holder på med Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov. Den er helt fenomenal. Og så leser jeg Markens grøde. Dessuten en tørr men interessant bok om parapsykologi. Og et par andre som jeg "holder på med", men jeg har tatt en brutal pause med. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Leser Winters Heart av Robert Jordan nå, går usannsynlig treigt, nesten kommet til side 300 etter 2 uker Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har lest hundre og noen og femti sider i Da Vinci Koden. Hittill er jeg ikke imponert. En hvilken som helst Ludlum-bok jeg har lest, har vært bedre etter hundre og femti sider. Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Leser American Gods av Neil Gaiman, skal straks begynne med "The Fabric of the Cosmos" av Brian Greene. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Leser for tiden "Eva's Øye" av Karin Fossum. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Leser Per Gynt i norsken. For noe forbaska oppskrytt makkverk. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Leser Per Gynt i norsken. For noe forbaska oppskrytt makkverk. Ja dere LESER per gynt i norsken dere. Heldiggriser. MEN HVA MED OSS? vi skal ha per gynt som skuespill vi ti GANGER verre.... Nok om det. Nå holder jeg på å lese Berlin nederlaget 1945 av Antonio Beevor. Kjempebra bok. Har kommet halveis. Så langt kan den ikke anbefales varmere Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Leser American Gods av Neil Gaiman, skal straks begynne med "The Fabric of the Cosmos" av Brian Greene. Hvordan går det med American Gods? Synes du den er bra? Gleder meg til flere bøker fra Gaiman... Just ferdig med DaVinci koden og har begynt på Catch-22, boken som filmen er basert på. Ifølge bokhandleren, var boka som vanlig mye bedre enn filmen, og jeg synes ikke filmen var så dårlig så jeg gleder meg Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå holder jeg på å lese Berlin nederlaget 1945 av Antonio Beevor. Kjempebra bok. Har kommet halveis. Så langt kan den ikke anbefales varmere new_yes.gif Har lest Stalingrad av Antonio Beevor. Det og var ein veldig bra krigs dokumentar. Skriver veldigt godt Beevor Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Leser nå Goethes versjon av det gammeltyske Faust-sagnet. André Bjerke har oversatt teksten. Ordforrådet vil nok ikke bli mindre etter denne boken. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Akkurat begynt med Crossroads Of Twilight av Robert Jordan, litt deprimerende å lese en prolog på 100 sider Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Den er fæl ja. Hele boka er forferdelig. De siste tre bøkene av RJ har lidd under at de ikke har vært gjennom en skikkelig editorial process. Knife of Dreams skal heldigvis gjennom den gode gamle prosessen som de første gjorde. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Den er fæl ja. Hele boka er forferdelig. De siste tre bøkene av RJ har lidd under at de ikke har vært gjennom en skikkelig editorial process. Knife of Dreams skal heldigvis gjennom den gode gamle prosessen som de første gjorde. Jeg likte Winters Heart ganske godt, vil kanskje driste meg til å påstå at det var en av de bedre, Path Of Daggers var ikke så bra. Endret 22. april 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Noen som vil anbefale rainbow six av to clansy? Har tenkt å kjøpe den i dag. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Leser "The history of nearly everything". Det går litt sakte, blir så fort dristrahert Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Leser for tiden Ringworld av Larry Niven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå