Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er det mer sikkert at GRRM vil fullføre serien nå enn da?

Nei, men jeg ble hektet igjen etter at serien kom på TV. Har tidligere bare lest til og med bok 2, men tenkte at jeg like godt kunne fortsette å lese bok 3 samtidig med sesong 3 gikk på TV. Så har jeg egentlig bare fortsatt.

Sannsynligheten for at han tar en RJ er vel overhengende stor. Fyren begynner å dra på årene og hvis han har tenkt til å bruke 5år+ på hver bok...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvem skjøt William Nygaard?
Jeg kom tilfeldigvis over denne boken mens jeg var på biblioteket. Ganske stor bok, men fryktelig spennende. Den handler om da William Nygaard ble skutt og nesten drept utenfor sitt eget hjem i 1993, og den mildt sagt elendige etterforskningen av denne saken.

.

Skyldig til det motsatte er bevist - Denne boken handler om en mann som blir uskyldig dømt for et drap han ikke har begått. Han satt fleire år i fengsel, før han endelig ble frikjent. Også denne historien er hentet fra virkeligheten..

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Leste nettopp Dracula. Selv om jeg kanskje ikke synes den der dagbokstilen er heeeelt min greie så var den ganske god.

Det var jo ganske lange innlegg, så jeg følte ikke at det hadde så mye å si. Det eneste var jo at det røpet litt at fortelleren overlevde i alle fall en liten stund til, kan jo ikke skrive om hendelser som fører til ens egen død.

Synes det var en fin bok, men jeg synes den er mest interessant på grunn av hvor kjent og definerende den har vært for sjangeren. Så godt som alle vampyrmyter er jo representert, det blir litt som et referanseverk for sjangeren (selv om det sikkert ikke var Stoker selv som fant på alle mytene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...