Sidious Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) "1Q84" av Haruki Murakami og "Ja så menn" av Frank McCourt. Endret 23. september 2012 av Sidious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nettopp begynt på "Tilbake til Riverton" av Kate Morton, etter at jeg leste den andre boken hennes på litt over et døgn. Satser på at debuten er like bra. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ble ferdig med Udødelighetens Elixir av Gabi Gleichmann i forrige uke. Anbefales på det varmeste! Sidene bare fløy. Nå er jeg i en litt annen sjanger. Holder på med Blodmeridianen av Cormac McCarthy. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Sofies Verden. Mer underholdende enn ex.phil-boka. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Dead Roots (The Analyst) av Brian Wood. Jeg impulskjøpte den til Kindle etter at Neil Gaiman retweetet noe om boken ettersom den bare kostet 5 dollar og den har vist seg å være overraskende underholdende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Har lest "Yes Man" av Danny Wallace og "A Clockwork Orange" av Anthony Burgess i det siste. Norsklæreren min ville nok betegnet Yes Man som "kiosklitteratur", men underholdende likevel. A Clockwork Orange har nok de fleste hørt om. Gikk to dager og så var jeg gjennom den. Fortjener definitivt klassikerstatusen den har, horrorshow bok Endret 25. september 2012 av Error Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har akkurat lest ut Kill Decision av Daniel Suarez, og holder nå på med hans første, Daemon. Liker den veldig godt så langt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg leser for øyeblikket både Fight Club av Chuck Palahaniuk og Into The Wild av Jon Krakauer. To helt forskjellige bøker, men det er deilig å hoppe mellom de. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Quirkology. Artig lesning. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Akkurat nå går det i Cloud Atlas, men regner med at det blir bokbytte når det jeg forhåpentligvis får 7 nye bøker i posten imorgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Pensum. Kjedelig pensum, siden jeg er ferdig med det som er interessant. Bah. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Akkurat nå går det i Cloud Atlas, men regner med at det blir bokbytte når det jeg forhåpentligvis får 7 nye bøker i posten imorgen. Liker du Cloud Atlas så langt? Jeg har veldig lyst til å lese den, men vet ikke om jeg vil haste meg med å lese boka, eller se filmen først. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lest noen sider ut i den første boka i mistborn triologien ''The Final Empire'' av Brandon Sanderson. Virker god. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Stemmer det, kan bli litt mye "føling" i bok nummer 2 om jeg ikke husker feil, men koste meg serien når jeg leste den. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Koste meg og når jeg leste den, selv om det ikke e det beste jeg har lest. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Går i samfunnsvitenskaplig metodepensum her om dagen. Er et utrolig tungt og kjedelig fag, men det hjelper litt når noen av forfatterne skriver meget godt (Ole-Jørgen Skog for eksempel). I sosiale studier skal vi lese Hugo av Simen Sætre. Er det noen her som har lest den? Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Teckla, bok 3 i Vlad Taltos serien av Steven Brust. Hittil har det vært en skikkelig bra serie så langt, håper det fortsetter, er vel 10 bøker til som er ute i den serien. Minner meg litt om The Dresden Files og Iron Druid seriene, enda det er en del forskjeller. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg leser I Vargens Tid som er den første av to bøker i oversettelsen av bok 1 i George R.R. Martins "En Sang om Is og Ild". Utrolig spennende, og jeg er glad for at jeg ikke så serien da den kom, for da ville det vært uaktuelt å lese boka nå. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg ble nettopp ferdig med både boken og filmen Hodejegerne. Noen som vet hvorfor de har valgt å la Clas Greve snakke dansk i filmen, istedenfor nederlandsk eller ihvertfall ha en nederlandsk aksent? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg leser Krystall Hodeskallen av Manda Scott. Handler om 21.12.2012. Ganske interessant, selv om det er fiction Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå