Geek2k Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hei jeg sliter litt med cs og win xp.Når jeg starter cs og spiller online så har jeg sånn merkelig lagging ca hvert sekund...det lugger... ennå jeg har 99fps hele tiden.Dette skjer bare når jeg skal spille online ikke når jeg spiller via lan. Har prøvd uten den integrerte firewallen samma greia... Noen tips om hva som er galt? Ja en annen ting merka at musa oxo er veldig buggete har mouseman wheel tilkoblet ps2 med nyeste logitech driverne. Maskinen min består eller av asus gforce2 mx 400 1100tb 384megpc133 abitkt7-raid... Takknemlig for alle tips -=Ownag3=- Lenke til kommentar
Geek2k Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Glemte og skrive at jeg har asus sine offisielle 27.20 driver+nvrefreshratefix+coolbits installert. Har oxo kjørt inn nyeste Via4in1 drivere. Takker -=Ownag3=- Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 høres ut som om du har dårlig forbindelse med cs servern... du bør ikke ha over 60 ping... selv har jeg merket at det begynner å lagge på ca 100 ping... Lenke til kommentar
Geek2k Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Hei takker for svar....nei har fin ping rundt 50... Er det noen kjente problemer med cs og win xp ? Veldig irriterende den lugginga hvert sekund... Lenke til kommentar
Neme Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Fins bare en skikkelig løsning. Den heter Windows 2000 :smile: Lenke til kommentar
delfin Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Det som gjør at det lugger, er sannsynligvis dialup eller LAN ikonet i tray. Gå inn på egenskaper for disse og kryss vekk "vis i systemstatusfeltet i tilkoblet modus" (Kontrollpanel --> Nettverkstilkoblinger). En annen ting du må skru av er systemmonitoren, den du får frem når du trykker ctrl+alt+del. Dette skulle fjerne luggingen. Men winXP har bare 60hz i spill som default. Dette er ikke bra for øynene. Last ned NVidia Refresh Rate fix. Det skulle ordne det meste. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Fjern MouseWare til Logitech musen din. Denne programvaren er bare noe herk og ødelegger for musen. Har prøvd de helt nyeste, og funnet ut av musen fungerer mye bedre uten. Det eneste er at du ikke kan progge knappene... Lenke til kommentar
Geek2k Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Heh starta counterstrike nå og prøvde.....lagginga var borte fin flyt....ikke spør meg hva som har skjedd...:smile:...for håpe det holder seg sånn nå da...takker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
Geek2k Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Jo nå trur jeg jeg veit hva som gjorde det nettverkskortet....jeg disablet det her om kvelden....:smile: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 kan jo prøve og disable mus akselrasjonen. det har en tendens til og virke laggete når den er aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå