dkvam Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei! Fant en auksjon på QXL.no. Der hadde selgeren et bilde av et kort , som han påstår er 9800SE , men jeg var bombesikker på at det ikke var det , men nå er jeg ikke helt sikker. Er det noen som kan se hvilket skjermkort som er avbildet i denne auksjonen? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12624361#qer Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er vel uansett ikkenoe røverkjøp å få en brukt Club 9800SE kort til 1400 < mer heller? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det der må du ikke kjøpe altså. Altfor dyrt og altfor upresist. Står jo opplyst at det er et RV350 kort da. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Club3D 9800SE: Det han selger: Det mangler strømplugg. Gjetter på at det er et 9600 av noe slag. + at det er svindel, uansett hva han sier! Endret 2. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Takker! Skulle bare forhinde at han klarte å selge dette til noen! Jeg er ikke spes. glad i folk som spekulerer i folks uvitenhet på denne måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå