Gå til innhold

Erfaringer med Mac-forhandlere i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har riktignok aldri kjøpt noen mac fra dem, men har generelt svært gode kundeerfaringer med Oslo Kameraservice. Tar seg alltid tid med kundene og aldri no sludder. Hadde kjøpt iTrip til iPod'en men feil versjon. De kunne desverre ikke bytte da importøren ikke hadde flere på lager og ga meg pengene tilbake uten at jeg hadde åpnet munnen en gang. Dessuten generelt hjelpsomme når jeg har hatt spørsmål. (En selger anbefalte meg til og med å kjøpe noen lamper på Biltema framfor å vente på dyre "videolamper" de kunne bestille!)

Lenke til kommentar

Hm, er litt tvilsom til å kjøpe datautstyr fra en kamerabutikk. Skal kjøpe ting for firmaet vårt, og vil helst ha noen som er til å stole på når det gjelder reparasjoner og annet som måtte oppstå.

Finnes det noen andre forhandlere i Oslo som selger Mac til firmaer?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva Officeline har gjort for noe galt i denne sammenhengen for de er da den største Macleverandøren i skandinavia... De ordner jo også med reperasjoner etc. Broren min var en av de med iBook hovedkortproblemer og han hadde ikke engang kjøpt maskinen hos Officeline. Allikevel tok de den imot og fikk den fikset i løpet av en uke, siden de er Apple Service Partner.

At en seriøs bedrift som Oslo Kameraservice skal være ekskludert fordi de driver med foto finner jeg litt merkelig. Vi snakker om en butikk som i stor grad server proffmarkedet innen denne yrkesgruppen og uansett hvem du ender opp med å kjøpe fra vil de neppe foreta reperasjonene selv. (Tror ikke det finnes mange autorisert macreperatører her i landet)... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn imponerer ikke nettbutikker hvor alle priser er N/A meg nevneverdig. :roll:

Office line har nok en gang bevist sin inkompetanse, at det ikke er andre forhandlere her i Oslo som er interessert i store ordre er et mysterium.

Ser ut som det blir Apple Store på oss.

Lenke til kommentar
sorry off topic, men:

hvorfor ligner iTechnology sin side så mistenkelig mye på denne siden?....

Jeg tror ikke jeg kjøper macen min fra en "webshop" som er så useriøse at de har rippet designet sitt...

:no:

Synd for deg. De er norges beste mac-forhandler.

Vi har gjennom 10 år brukt forskjellige Apple-forhandlere, og har endt opp

med iTechnology som de beste. Eneste er at privat personer har vanskelig

å handler hos de.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...