P_e_pper Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei. Jeg trenger driverne til Nexair MR011 laget av Unex, jeg kan ikke finne driverne noe sted. Selv ikke hjemmesiden til unex (http://unex-tech.com) har link til driverne. Mvh Pepper Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hmm, ikke vanskelig å finne denne driveren... Hjemmesiden er forresten her. Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja vet at hjemmesiden er der. men download linkene fungerer ikke. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Da får du browse ftp'en. Det liggen en fil som heter MR011_CE.EXE (sansynligvis for WinCE) og MR011XP.zip (WinXP?). Den siste filen er på over 10 MB, og den burde fungere på Win2k også hvis det er en driverfil i den. Ellers ligger det en WIN9XME.zip-fil, som kanskje inneholder drivere for eldre Windows. Du får sjekke om du trenger dette. Synes det er veldig greit når det er ftp-servere, for da kan man lete litt selv, om en link er ødelagt. Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja Jeg visste ikke om ftp'en, jeg brukte MD011c som driver og den MR011XP var utillity ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå