Gå til innhold

Hvilke programmer må jeg ha til xbox?

Anbefalte innlegg

har nettopp bestilt Xecuter 2.3B Lite Plus :D men det jeg trenger hjelp til er:

hvilke programmer skal og/eller bør jeg ha i tillegg til biosen (Evo-X M7)?

har også hørt noe om dashboard... nødvendig?? anbefalelser???

på forhånd takk! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har nettopp bestilt Xecuter 2.3B Lite Plus :D men det jeg trenger hjelp til er:

hvilke programmer skal og/eller bør jeg ha i tillegg til biosen (Evo-X M7)?

har også hørt noe om dashboard... nødvendig?? anbefalelser???

på forhånd takk! :yes:

Mediaplayer er et must :-)

Lenke til kommentar

Som dashboard anbefaler jeg Avalaunch, selv la jeg inn evox som standard men etterhvert har jeg bare brukt avalaunch mer og mer! Du kan jo evt. legge inn evox som hoveddashboard og legge inn avalaunch under programmer så kan du bestemme deg for hvem du liker best!

xbox media center og xbox media player er greie ting å ha :)

Husker seff ikke navnet akkyrat men tror det het hdcopy som kopierer ting som er på DVD-en over til hardisken.

Husker ikke navn på flere i farten :p Men med mindre du bruker avalaunch kan det kanskje være greit med en hardisk explorer (slik at du kan slette og flytteting uten å være nødt til å koble til PC...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Last ned siste versjon av Xbox Media Center (XBMC). Må inrømme at jeg har vært stor fan av Xbox Media Player, og har alltid syntes at XBMC har vært noe drit.

Må nok bite i det sure epple å si at XBMC fra versjon 1.x er blitt helt konge!

Fantastisk bra! - særlig at man kan streame filmer, musikk og bilder fra PC'en bare med å "share" ut en katalog, og uten å kjører software på PC'en ala relax.

Helt topp!!

Jeg foretrekker Evolution X - men det er smak og behag!

Lenke til kommentar

Hmm, tja, ser en del ting er nevnt allerede. Du burde absolutt ha "enighmas videomode switchdisk" (eller noe sånt) som lar deg bytte mellom pal/ntsc. Dvd-spiller antar jeg du har (husker ikke hva den heter i farten uansett). Jeg sverger også til complex tools, et program som lar deg pakke opp rar-filer fra xboxen (og evt. .iso-filer som også er i rar-pakken) direkte, går for meg fortere enn å gjøre det på pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...