Nilsen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 kan noen av dere SketchUp mestere lage en guide på hvordan man bruker dette og hvor man laster ned hw. deler og slikt? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ein plass på denne linken kan du laste ned HW ting iallefall Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Her er direkte link Jeg og synes at noen som er god i Sketchup kunne lagd en guide Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg får ikke til å flytte komponentene der jeg vil ha dem, så en guide hadde vært fint. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg også mener det hadde vært greit med en guide ja da slipper vi 1000 spørsmål om det samme, det er jo greit og slippe.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 helt enig... får ikke til det jeg vil så en gude hadde vært kjekt... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg også mener det hadde vært greit med en guide ja da slipper vi 1000 spørsmål om det samme, det er jo greit og slippe.. det var det jeg tekte på når jeg lagde topic.. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Sketchup har masse bra opplærings videoer her. Det er ærlig talt ikke mye man ikke kan etter å ha sett de videoene. Skulle det likevel være et behov er det lettere å spørre. CandyKing Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Gå inn på SketchUp, så på "Help" ->"View tutorials", så er du i himmelen:p Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Sketchup har masse bra opplærings videoer her. Det er ærlig talt ikke mye man ikke kan etter å ha sett de videoene. Skulle det likevel være et behov er det lettere å spørre. CandyKing den var kjempe fin, takk :!: Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Sketchup har masse bra opplærings videoer her. Det er ærlig talt ikke mye man ikke kan etter å ha sett de videoene. Skulle det likevel være et behov er det lettere å spørre. CandyKing Kommer godt med ja, prøvde Sketcfhup et par ganger, men jeg hadde ikke sjangs til å få til noen tegnign Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) De videoene er ikke dumme! Endret 3. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 nå skulle ejg laste ned Sketchup og nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det.. noen som har direkte link.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) letteste for meg når jeg lager kabinetter er å lage den ene siden først, sette på hovedkort osv der. Så lage resten av kabinettet EDIT: Last ned her Endret 18. juli 2004 av kverna Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) sitter å plundrer litt nå.. hva trykker jeg på får å få fram plexi vegger? og hvordan får jeg rotert komponenter? Endret 18. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 du vet hvor du legger farge på veggene? på menyen der står det transperent. der finner du det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 liten guide bare til deg Rotere Vindu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå