Gå til innhold

Might anf Magic IX - Helt på slutten (håper jeg)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært oppe i asgård en gang (eller hva de nå kaller det)og fikk beskjed om at jeg ikke fikk komme inn uten å ha ett slags skriv. Så derfor gikk jeg til Nornene, fikk ett oppdrag, utførte oppdraget, gikk til isle of ashes, og fikk skrivet. Nesten. Oppdraget står i alle fall som utført.

Bare at når jeg drukner meg engang til, så får jeg bare videoen når ved porten i asgård. Noen som veit en annen måte å komme seg dit / hva jeg skal gjøre / om dette er en bug?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uhm, du må nok være et par levela høyere og kansje bli Lich, Priest, Gladiator osv, forresten,

vet du hvordan man kommer seg inn i Yorswick? Eller kansje hvor den Dungeon er der man blir Lich? Leite etter den en god stund nuh..

Lenke til kommentar

Ahh. Nå som jeg trodde jeg fikk hjelp også :sad:

Jojo. Altså: bortsett fra å sløye den dragen, så har jeg gjort alle questene jeg har fått. Alle gutta (og jentene) mine er fullstendig oppgradert (Gladiator, Priest, Lich, Mage)

Jeg husker ikke helt, men jeg tror de ligger på lvl. noe og seksti. Og jeg banker alle fiendene jeg har møt på med lillefingeren. Så det tror jeg ikke er problemet.

Ehh, ja. Hvis du har samla klanene og vil til Yorwick, så dra til Thronheim, og og gå vestover på kartet. Det er en hel masse vampyrer og såntno der. Hvis du går videre forbi dem, finner du en tunnellåpning. gå gjennom tunellen (påss på at du får med deg en svart kiste i en av sidetunellene) og vips! du er i Yorwick (det er en gang som vises på kartet i tunellen, men som du ikke får tilgang til, men ikke stress, inngangen til denne er i landsbbyen i Yorwick.

The Lich Lab er i Yorwick, helt nordvest, på slutten av en lang sti med mange evil sorcerere.

Sånn. Håper du rask kommer like langt som meg så du kan hjelpe meg også :smile:

Lenke til kommentar

hehe :smile:

Fant veien , masse folk som er der nede ja. Meneh, i Lich lab, jeg har samla ingdrediensene, men finner ikke instruksjonene på hvordan mikses :sad: Og, når jeg går videre ned til den Engine greia, trenger jeg bade eller hva det nå menes med "clean your body" er det bare å slå på hovedbryter, gå ned og bli Lich?

jeg er litt n00b :razz:

Lenke til kommentar

Joda. Gå opp på kjøkkenet, ved siden av skeletonmakeren i tredje etasje, og les bruksanvisningen der. (Den sier: gå ned trappa, hent ingrediensene i algerrommet der, gå tilbake til kjøkkenet og putt ingrediensene i kjelen, og brenn så elexiren du får på det lille stearinlyset-med-glasskolbe på kjøkkenet. (den på lageret fungerer ikke))

Gå så ned til enginen, la de av karakterene dine som ønsker å bli lich drikke av potionen, slå på enginen, og gå inn i glassklokka som ikke er knust. (mulig det er lurt å save her, husker ikke helt)

trykk så på knappen inne i glassklokka, og VIPS! Du har fått kraftig redusert utseende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...