emoWEB Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei, Har brukt MSN Messenger et par år nå, og kan si at jeg begynner å gå lei av det. Så jeg lurer på om det finnes noen alternativer, som kjører på det samme "systemet", så jeg kan bruke min nåverende adresse? Kunne vært litt morsomt og prøvd ut. På forhånd takk Mvh Vegard Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Trillian kanskje? Vet ikke om det fortsatt kan brukes som MSN, men det funket før hvertfall... Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Trillian funker fint den for msn, icq, yahoo osv. men den viser ikke bilder og sånn som msn gjør. Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 vil anbefale deg amsn.sourceforge.net bruker den selv... bilde og custom ikoner fungerer gaim.sourceforge.net skal også være bra, men jeg har ikke prøvd Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) mIRC er den eneste chatte-clienten for windows så mye som i care EDIT: oops ... leste ikke "hele" posten din, men du kan likevel ta det til vurdering Endret 2. juli 2004 av JaViZ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Trodde Trillian var pakket med spyware... Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Trillian funker fint den for msn, icq, yahoo osv. men den viser ikke bilder og sånn som msn gjør. det gjør den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå