VeritaMortem Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Heisann! Har kjøpt meg et Chieftec Dragon Bigtower (for grunner du kan lese om her..) I dette kabinettet har jeg satt inn 4 80mm vifter to som trekker inn luft (i front) og de bak trekker ut luft. I tillegg så er det jo en orginalmontert vifte i sidedøren(trekker inn luft). Spørsmålet mitt blir da, Vil det være bedre om jeg snudde den viften i døren slik at den blåste ut? iom at det ellerede er 2 der som trekker ut luft? Dårlig skrevet dette her, forgive me De som har sett/har et slikt tower forstår sikkert hva jeg vil frem til.. Morten Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg har 2 x 80mm vifter foran harddiskene som suger luft inn, også har jeg 2 x 120mm vifter i sidedør som suger luften ut. Dette fungerer veldig bra, men jeg skal ha meg en 90mm vifte bak også, som suger ut. EDIT: Også har jeg snudd CPU vifta sånn at den blåser inn mot CPU. Endret 2. juli 2004 av DemoNsouL Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Heisann! Har kjøpt meg et Chieftec Dragon Bigtower (for grunner du kan lese om her..) I dette kabinettet har jeg satt inn 4 80mm vifter to som trekker inn luft (i front) og de bak trekker ut luft. I tillegg så er det jo en orginalmontert vifte i sidedøren(trekker inn luft). Spørsmålet mitt blir da, Vil det være bedre om jeg snudde den viften i døren slik at den blåste ut? iom at det ellerede er 2 der som trekker ut luft? Dårlig skrevet dette her, forgive me De som har sett/har et slikt tower forstår sikkert hva jeg vil frem til.. Morten Står perfekt som de er. Lenke til kommentar
VeritaMortem Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Oki, takker for synspunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå