svas Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvordan får jeg til å bruke zoomen når jeg skal ta bilder? Har bare klart det på video til nå, og da bare opp til 2x. Kameraet skal jo ha 4x zoom... Lenke til kommentar
kurtaren Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du kan bare zoome 4x i laveste oppløsning, og 2x i nest laveste oppløsning. I de to høyeste oppløsningene kan du ikke zoome. Du zoomer med spaken framover eller bakover, og du velger oppløsning i MER -> BILDESTØRRELSE i kameramodus. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du kan også endre oppløsning ved å trykke på en nummertast. Jeg tror det er 1. De andre funksjonene på kameraet kan også aktiveres ved hjelp av nummertastene. Lenke til kommentar
svas Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Du kan også endre oppløsning ved å trykke på en nummertast. Jeg tror det er 1. De andre funksjonene på kameraet kan også aktiveres ved hjelp av nummertastene. Det har jeg også funnet ut. SE sine sider er fine sånt sett: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ps1_1&pid=10139 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå