Gå til innhold

Et lett og enkelt design

Anbefalte innlegg

Jeg liker brun best, eller skal vel egentlig si minst dårlig. Prøv med en annen farge på tekstboksen, det ble så... tja, dønn kjedelig?

Noe av det jeg ikke liker er menyen. Prøv noe mer originalt, hva vet jeg ikke. Så flink som vi har sett at du er burde det vel gå greit. :)

Jeg liker heller ikke de boksene; languages etc., og certenly not gradienten i "headeren" i boksene.

Gradienten i headeren ble noe firkantig synes jeg. Forøvrig passa ikke det bildet inn, hverken fargemessig eller noe-annet-messig. :) Kult bilde though. :w00t:

Prøv deg litt fram, jeg er sikker på at du kommer opp med noe kult til slutt. :w00t:

Menyen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Personlig synes jeg den egentlig er grei som den er, men skjønner hva du mener. Ideer mottaes med glede ;)

Gradienten i header-boksen er borte.

Angående "headeren"/bilde oppe i hjørnet. Jeg er klar over at bildet ikke passer så godt. Derfor lurer jeg på om skal lage det til slik at bildet skifter ved mouseover i menyen til et bilde som har med tema'et å gjøre. Mouseover på "Computer" -> bilde som har med data å gjøre oppe i hjørnet. Mouseover på "Articles" -> bilde som har med artikler å gjøre oppe i hjørnet. Er dette en ide å satse på? Det skaper jo "litt" mer "extra" med det da. Og hvordan får jeg det til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, høres ut som det blir litt mye endringer osv. Blir litt rotete og ikke så veldig brukervennlig. Selv om det absolutt kunne vært kult å se på hvis du fikk det skikkelig til, med bra bilder som "glir sammen" på en måte. Prøv og se. :)

Hvordan du gjør det har jeg ikke snøring på.

Lenke til kommentar
Tja, høres ut som det blir litt mye endringer osv. Blir litt rotete og ikke så veldig brukervennlig. Selv om det absolutt kunne vært kult å se på hvis du fikk det skikkelig til, med bra bilder som "glir sammen" på en måte. Prøv og se. :)

Hvordan du gjør det har jeg ikke snøring på.

Jeps :) Har gjort en del forandringer nå.

Jeg også har lagt merke til at noen av bildene ikke passer sammen så godt. Men hvilke av bildene mener du ikke "glir sammen" så godt?

Lenke til kommentar
Det jeg sa var at hvis du skulle ha den mouseoverfunksjonen du beskrev i innlegget over, var at du måtte ha bilder som går sammen, gjerne med noe like kontraster. :)

Vet ikke hva du synes, men jeg synes flyten mellom Home, About, Articles og Files egentlig er grei. Eller?

Lenke til kommentar

Ja der har du jo fått fiksa det. Joda, flyten var fin den. :) Selv om løsningen kanskje ble litt i meste laget.

Jeg føler meg ikke helt vel på siden der, men tror det har noe med menyen å gjøre. Ikke har køl svarte bokstaver. ;) Med menyen plassert der oppe ble det så kjedelig, ingen avveskling på det som går rett ned liksom. Prøv å få noe kontraster i fargene inn i tekstboksen. Da tror jeg det blir bedre med en gang. Nå flyter fargene oppå hverandre til en stor fargesmørje. :)

Got to go, middag.

Lenke til kommentar
Ja der har du jo fått fiksa det. Joda, flyten var fin den. :) Selv om løsningen kanskje ble litt i meste laget.

Jeg føler meg ikke helt vel på siden der, men tror det har noe med menyen å gjøre. Ikke har køl svarte bokstaver. ;) Med menyen plassert der oppe ble det så kjedelig, ingen avveskling på det som går rett ned liksom. Prøv å få noe kontraster i fargene inn i tekstboksen. Da tror jeg det blir bedre med en gang. Nå flyter fargene oppå hverandre til en stor fargesmørje. :)

Got to go, middag.

Tror ikke jeg skjønner helt hva du mener med "Med menyen plassert der oppe ble det så kjedelig, ingen avveskling på det som går rett ned liksom.", og hva mener du med "tekstboksen"?

Lenke til kommentar

Synes fremdeles at bakgrunnsfargene er litt blasse/kjedelige. farge mellom innhold og bakgrunn er litt skarp, spesielt for orange.. du burde kanskje skifte innholds farge dersom bakgrunnsfargen skifter, eller finne en farge som passer bedre.. detter er jo min mening da... og jeg er defenitivt ingen ekspert på farge kombinasjoner..

liker ikke den drop down pilen over de forskjellige menyene du hadde på siden.

Tar litt tid til å bli vant til mouseover effekten.. "skvatt" litt i begynnelsen da bildet skiftet...

Ellers en grei og oversiktlig side..

Lenke til kommentar
Jeg mener at hvis du hadde brukt den blåfargen som bakgrunn, hadde siden blitt mye bedre. ;)

Bare min mening altså....

Edit: Den mouseover effekten ble litt for voldsom for meg

Mouseovereffekten er jeg enig i ble litt voldsom ja :)

Jeg jobber videre på siden her:

http://213.184.216.249/index.php (Bytter ut alle tidligere URL'er på siden til denne)

Her har jeg gjort det slik at bildet ikke skifter før en har trykt og fulgt linken. At the moment er det bare laget til på Home og About, men du skjønner hvordan det fungerer.

Har gjort andre litt småforandringer også.

Endret av alex100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...