panzerwolf Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hos meg sliter ad1.hardware.no. Ikke at jeg bryr meg så mye om reklame , men den lastes før hovedsida. Har dere noe problemer med forbindelsen? Om det er bare meg som sliter, kan dere ser bort i fra denne... Hilsen den gale ulv Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skjer det samme hos meg, kommer en feilmelding om at den ikke finner ad1.hardware.no. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Her og. Reklamene er helt hvite. Tror det var sånn i går og Endret 2. juli 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 O_o Er dere ikke bare glade for å bli kvitt dem? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Irriterende med feilmeldinger om at man ikke får kontakt med serveren da... Og ja, det ser slik ut. Drift er varslet Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Flottski! Desverre fant jeg ingen kjapp måte å blokkere ad1.hardware.no på Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når reklamen funker så er det sånn rask blinking over hele siden i 1-2 sek når jeg går in på hw.no.. utrolig irriterende.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Funker greit igjen nå! Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Problemet er nå løst. MicrolaXx: Bruker du mozilla i en eller annen variant? Vi vet om problemer med at mozilla-baserte nettlesere av en eller annen merkelig grunn "har det gøy" med reklamebanneret på venstre ide, men ahr ikke kommet til bunns i det enda... Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger Såså, hadde nok åpna igjen Måtte bare prøve.... Synes reklamen er helt ok for å drive et såpass bra nettsted! Hadde vel 5-års jubileum denne våren siden jeg først ble vist sida PS Hva var det som var feil? Endret 2. juli 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 PS Hva var det som var feil? Jeg er bare mellomleddet som plager folka i drift og får beskjed om når ting er fikset. Legger meg ikke opp i hva som er det nøyaktige problemet Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gjør det noe om vi ikke får sett reklamene da ? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Når reklamen funker så er det sånn rask blinking over hele siden i 1-2 sek når jeg går in på hw.no.. utrolig irriterende.... Her! Tok en screenshot nå.. Det som er er at dette blinker fort... irriterende.... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Problemet er nå løst. MicrolaXx: Bruker du mozilla i en eller annen variant? Vi vet om problemer med at mozilla-baserte nettlesere av en eller annen merkelig grunn "har det gøy" med reklamebanneret på venstre ide, men ahr ikke kommet til bunns i det enda... Mad Wolf Magnux: Kjipt å blokkere reklamen til hardware. Det første som ryker er forumet hvis inntektene svikte grunnet manglende visninger hehe.. så det du skrev nå.. Ja jeg bruker Mozilla se screeshoten min Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bilde Ser ikke reklamen, men får ikke feilmld heller. Opera 7.5 Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ikke noe reklame her heller.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har ikke sett noen reklame på aldri den tid... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nå sliter den reklameservern igjen!!!!! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Nå sliter den reklameservern igjen!!!!! Jeg har nå slitt med å få kotakt i hele dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg