Ueland Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Alle tjenestene våre vil være fullstending/delvis utilgjengelig natt til tirsdag den 6.juli grunnet flytting av server-parken vår. Mer informasjon om dette vil og komme hos de forskjellige nettstedene når tiden nærmer seg. Vi beklager atter en gang nedetiden dette vil medføre men som flere av dere har opplevt har vi ikke hatt et særlig teknisk stabilt år i år, dette har medført at vi nå flytter til en ny host i håp om at dette vil hjelpe mye på oppetiden vår. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Aii og så på natta da :o Natta er jo den beste tiden av døgnet. Ta det heller på dagtid. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei, vi har jo sommerferie no. Ta det når folk sover - etter kl 2-3 på natta, og før kl 11 om morran. Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Endelig på tide å få serverparken vekk fra der den stod nå, litt for mye små "feil" i det siste IMHO. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, vi har jo sommerferie no. Ta det når folk sover - etter kl 2-3 på natta, og før kl 11 om morran. Det hadde vært det beste,ja Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hvordan skal jeg greie meg uten:( Forblir reklame serveren online? ^^ : ) Endret 5. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Seriøst? Jeg som pleier å sitte oppe om nettene og ha HW.no som det eneste å holde på med...Hva svarte skal jeg gjøre i natt da? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Skal på jobb i morra, så dette passer ihvertfall meg bra Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ikkje 1 sekund fortidlig og sei i fra på forhånd! Gratulerer! Første gangen! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 en gang måtte det vel skje.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 vi skal nok klare oss noen timer uten dere,men takk for opplysingen Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er enig med mange andre brukere.. Det på natta det er kos å sitte på hw.no.... Men det er ikke sikkert at de som skal flytte serverparken at er helt enig..? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Synd at dere tar dette på natten, er jo trossalt da jeg er våken Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med ett bilde av serverparken? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med ett bilde av serverparken? Ja,ett før og etter bilde hadde vært helt Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 kanskje dette burde bli en rutine? Hadde gjort godt for kroppen min om hw.no var nede fra kl. 22.00 HVER kveld! :!: Jeg skal opp kl 06.00, så nedetid eksakt kl. 22.00 ville kanskje fått meg i seng i tide Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva skal man si annet enn; Lykke til! PS: ikke alle har ferie... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvorfor ikke begynne flyttingen ved 12-tiden eller no da?? nå som vi har sommerferie står vel fåtallet opp før kl. 12 uansett Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 er det bare hos meg, eller er det noe seriøst som ikke stemmer? jeg mener forum greiene langt nede på venstre side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå