babbakaørn Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er det noen som vet hvor man kan finne noen små søte spill som man kan spille 2 player når minesveier og dam på msn har blitt litt kjedlig...? Tenker ikke på noen heftige krigspill men heller små hyggelige spill som feks Best friends bare til 2 player... Vennlig hilsen 2bi Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er det noen som vet hvor man kan finne noen små søte spill som man kan spille 2 player når minesveier og dam på msn har blitt litt kjedlig...?Tenker ikke på noen heftige krigspill men heller små hyggelige spill som feks Best friends bare til 2 player... Vennlig hilsen 2bi Mener du bare til msn? Vel, Re-Volt er et ganske artig "radiostyrte biler" spill som kan spilles via msn, men da må du ha det installert (tror du kan få det nedlastet gratis og lovlig på nett ) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gish er suverent med to spillere. http://www.chroniclogic.com/gish/ Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Er det ingen som vet om noen lettere spill? Som amn helst ikke trenger å instalere og (selvfølgelig) gratis. De spillene jeg er ute etter skal også kunne spilles over internett noe ikke gish kan. Jeg vil også spille med en spesifikk spiller (ikke bare tilfeldig) Gratis versonen av gish var btw runna på 5 min.... men fett var det Endret 2. juli 2004 av babbakaørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå