Gå til innhold

Bare svarte folk i GTA San Andreas?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

off topic:du angrep jo nettop et helt folkeslag!

 

gidder ikke krangle mer med deg nå........

 

visste ikke at spillet var 80% ferdig allerede...håper det ikke blir et slikt "beta" spill vi har sett flere av før i år, hvor utviklerne har kjappet seg for å blir ferdig. hvis de klarer å holde alt de har lovet blir dette en av årets beste spill...

Lenke til kommentar

halveis off topic: hadde vært kult om san andreas hadde hatt online funksjon, så alle kunne logget seg på og slakta complexion.  er så uuuuuuuuuuuuuuutrolig teit å komme med uttalelser...complexion burde bli banna på gamer.no. nå skal jeg kose meg med litt rap, men det er vel opprinelig svart musikk...å nei!.  , blir tøft hvis man spiller en svart person, får skikkelig gangsta stemning..

Er da nesten like rasistisk du , som generaliserer svarte som "gangstas".

Lenke til kommentar

halveis off topic: hadde vært kult om san andreas hadde hatt online funksjon, så alle kunne logget seg på og slakta complexion.  er så uuuuuuuuuuuuuuutrolig teit å komme med uttalelser...complexion burde bli banna på gamer.no. nå skal jeg kose meg med litt rap, men det er vel opprinelig svart musikk...å nei!.  , blir tøft hvis man spiller en svart person, får skikkelig gangsta stemning..

Er da nesten like rasistisk du , som generaliserer svarte som "gangstas".

generaliserer ikke svarte som gangstere, men det sto tidligere i tråden at man kan starte en gjeng og sånn...det jeg mente med gnagsta stemning. jeg er på ingen måte rasist...og det har også blitt sagt at 50 cent og eminem skal bidra med musikk til spillet, det styrker jo bare gangsta stemningen.....gleder meg.

Lenke til kommentar
HALLO tænk no litt, den personen vi e er jo en nigger!

Det setter saken i et helt nytt lys.

:lol:

 

 

halveis off topic: hadde vært kult om san andreas hadde hatt online funksjon, så alle kunne logget seg på og slakta complexion.  er så uuuuuuuuuuuuuuutrolig teit å komme med uttalelser...complexion burde bli banna på gamer.no. nå skal jeg kose meg med litt rap, men det er vel opprinelig svart musikk...å nei!.  , blir tøft hvis man spiller en svart person, får skikkelig gangsta stemning..

Er da nesten like rasistisk du , som generaliserer svarte som "gangstas".

Generalisering = Rasisme?

Neppe.

Lenke til kommentar

Syntes det er fint med en svart hovedperson jeg. Viser i hvertfall at rockstar ikke er rasistiske og bryter en slags barriære... kanskje det vil bli flere spill med svarte hovedpersoner....? Verden er altfor rasistisk syntes jeg...

 

Tror ikke man oppnår noe av å slenge dritt til hverandre (ikke utenom å bli rapportert i hvertfall :p ). Er selv anti-rasist.

 

Syntes det tok litt av etter hvert :roll:

Lenke til kommentar
HALLO tænk no litt, den personen vi e er jo en nigger!

Jeg kunne ikke dy meg! måtte bare raportere den jævelen! :whistle:

 

Har du slått hodet VIRKELIG hardt imot noe eller?

Ja, for du må jo være en stor-tosk i 1. grad!

PS: Gidder ikke bruke sterkere ord, da får bare jeg advarsel for det, selv om han ikke fortjener annet enn en LAAAAAAAAANG sommer-ferie fra dette forumet!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=05/07/2004 : 02:04]
HALLO tænk no litt, den personen vi e er jo en nigger!

Jeg kunne ikke dy meg! måtte bare raportere den jævelen! :whistle:

 

Har du slått hodet VIRKELIG hardt imot noe eller?

Ja, for du må jo være en stor-tosk i 1. grad!

PS: Gidder ikke bruke sterkere ord, da får bare jeg advarsel for det, selv om han ikke fortjener annet enn en LAAAAAAAAANG sommer-ferie fra dette forumet!

Tenk deg litt om før du svarer da. Regner med han mener "nigger" slik som "niggerne" i hiphop miljøet på 90-00 tallet og hva så om han gikk til angrep på en person på et dataspill som faktisk ikke er kommet ut enda. Er det noen som skulle hatt ferie her så er det du for personangrep.

Lenke til kommentar

Men uansett hvem farge hovedpersonen har, hva slags betydning har det for spillet? Har Rockstar valg å ha en mørkhudet hovedperson, er det vel en grunn til det. Kanskje det reflekterer historien i spillet bedre? GTA3 & Vice var konge, hvorfor skulle ikke San Andreas bli det? -->fordi han er svart (IDIOTI)

Kan dere ikke dømme spillet når dere har prøvd det?

Og en ting til. Det er valgfritt å spille GTA:San Andreas. Har du ikke lyst, så driter vel jeg i det! Jeg skal i allefall få med meg det nye GTA spillet endten hovedpersonen er rød,grønn,hvit,svart,rosa eller blå. :)

Lenke til kommentar
Men uansett hvem farge hovedpersonen har, hva slags betydning har det for spillet? Har Rockstar valg å ha en mørkhudet hovedperson, er det vel en grunn til det. Kanskje det reflekterer historien i spillet bedre? GTA3 & Vice var konge, hvorfor skulle ikke San Andreas bli det? -->fordi han er svart (IDIOTI)

Kan dere ikke dømme spillet når dere har prøvd det?

Og en ting til. Det er valgfritt å spille GTA:San Andreas. Har du ikke lyst, så driter vel jeg i det! Jeg skal i allefall få med meg det nye GTA spillet endten hovedpersonen er rød,grønn,hvit,svart,rosa eller blå. :)

:yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Allt dere kan krangle om...

 

Uanz , ser ut som et kongespill , og om jeg er svart , gul eller brun i spillet bryr jeg meg heller mindre om. Det som hørres mest spennende ut er gjerne muligheten til å gjøre innbrudd , få me deg gangstere som hjelp og det store området vi har å kjøre i.

 

Gleder meg stort :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...