pexxi Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hmm.. har de sluttet å sende i brev? Jeg skal bestille noen LEDs men jeg må velge post, eller bedriftspakke... Noen som kan hjelpe? Endret 2. juli 2004 av pexxi Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 ja, men det er kjipt når jeg kan spare nesten 100 spenn på at de sender brev Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 bedriftspakke er dyrt.. da er det jo med sporingsnummer og hele greia.. men kan du ikke sende de mail da? hvor du skriver hva du skal ha og ber om og få dette sendt som brevpost? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hold oss informert da om hva som skjer Håper det går å sende det som brevpost, er en del å spare der ja... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Nå har det gått en stund, og du har kanskje bestilt? Lurer på om du fikk bestilt som brev? Skal ha noe smått derfra snart, så det hadde vært årleit om de kunne sende som brev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå