Gå til innhold

BF1942, Soldner, BF:Vietnam, UT2k4, Joint Ops?

Anbefalte innlegg

Hvilke av disse titlene synes DERE er best?

Jeg har alle sammen, så jeg gjør det IKKE for å orientere meg om hva spillene handler om, men KUN for å vite hvilket spill folket rundt omkring i "verden" synes om dette spillet!

Huff, hvorfor laget jeg denne tråden, når jeg selv ikke klarer å bestemme meg! :p

Tror vel BF1942 VAR(!) det beste for meg... Det var da jeg fikk et "glede-sjokk",

For noe slikt hadde jeg ALDRI prøvd før!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være BF Vietnam og DC på en god andreplass. DE ER BARE KONGE. har bare 1,6 Ghz 512 SDR of FX5200 på Vietnam, men spiller på 1024 og high, det går OK, litt lag innimellom da men.... hva kan man forvente på en 3 år gammel PC :D

Lenke til kommentar

Syns BF spillene ser litt feit og stygg ut jeg (ikke grafikken).

Liker det MYE bedre om det var sånn Medal og honor aktig.

Og spesielt bevegelsen til soldatene i BF spillene, de står liksom bare stille når de blir skutt, og legger seg ned på bakken enkelt og greit når de dør.

Men alikevel spilte jeg BF 1942/Vietnam veldig lenge... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ville sagt at BF platformen er de beste spillene som er laget når man ser på MP! til tider har faktisk flere personer i verden spilt BF enn CS ! og dette skremmer ! BF er noe som egentlig skulle vært laget til data og ikke PS2,xbox osv.

BF eier og hører hjemme på PC'en ! :w00t:

Lenke til kommentar

Ingen som har noen formeninger om UT2k4 da? (UT2k4=Unreal Tournament 2004)

Jeg har det liggende en plass her (brent.... :blush: ) men jeg har ikke giddet å prøvd det enda...

Det har jo fått super kritikk og mange sier at dette spillet har det forgjengeren manglet!

Lenke til kommentar

UT2k4 er knallbra imo. Har berre Demoen sidan eg ikkje har tid nok til å spele aktivt, så eg har ikkje behov for retail. Eg prøvde også UT2XMP, men UT2k4 er mykje betre.

Last ned demoen og prøv vel. Eg liker Assault og Onslaught, av og til Deathmatch, men eg er ikkje så glad i å berre drepe utan mål og meining.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...