thomasolsen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 sitter og ser ut av vinduet Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Spiller Space Invaders, selvsagt :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 09:42, Anders Leipsland skrev:Tar en slurk av colaen og en bit av pizzaen. Drikker du alltid cola og spiser pizza? For et liv! [*] Hvis jeg har noe å drikke så drikker jeg. [*] Hvis jeg har noe å spise så spiser jeg [*] Hvis jeg har noen å snakke med så snakker jeg [*] Hvis jeg ikke har noen av de delene sitter jeg og planlegger taktikker til spillet begynner [*] Hvis spillet er dårlig, så trenger jeg ikke å planlegge taktikk, da sitter jeg bare å ser på den vakre streken... :sad: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg prøver å skrive allt skrift jeg ser på på skjermen med tastauret, uten å trykke knappene helt ned. :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei sosohal! Trudde du gjorde lekser eg..:wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hmm.. Fant ut at det var så lite at jeg utsetter det til 16.00. :smile: *glup* Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Ber til gud om at ikke Windows XP svikter meg... fungerer hver gang, er nesten blitt troende. Hadde det bare virket når jeg ber om flere frags.... :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå