Gå til innhold

Hva gjør folk når spill loader?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

taase1 skrev (2002-04-20 16:00):

Jeg har lurt på hva folk gjør når spill loader. Sitter man å nynner eller sitter man å stirrer på stripa som sakte men sikkert nærmer seg slutten? Jeg sitter ofte å tegner, eller nynner. Bare en tanke :smile:

Klør meg i nesa og prøver å holde oxygenopptaket inntakt.

Lenke til kommentar

Quote:

Oi.. hvor dårlig pc har du??

Det kommer vel ann på spillet det da mongo Thaxx!! Jeg innstalerte Ultima 9 her om dagen på min Pentium 4 1800 ghz , 1024 mb ram, Seagate scsi 10000 pr hd og Gainward Gforche 3 Nvidia og det tok 10 minuter 1600 mb da klødde jeg meg et vist sted men spillet virka bra når jeg hvar ferdig din fjortebolle og KAFFEN smakte bra :grin:!!

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-20 18:30 ]

Lenke til kommentar

Loading er teit! er bare på playstation jeg har blitt utsatt for det heldigvis! nesten alle spillene jeg har prøvd bruker minder enn 5 sekunder på å loade!

Og jeg har ikke rask nok hjerne på å få gjort noe på deg 5 sekundene som det tar og loade!

kan hende det er loading på noen av spillene men som ikke viser det.. (svart skjerm) og DA river jeg opp et blad eller to, eller tre, kankskje 4 og hvis jeg er max uheldig.. 5!

Lenke til kommentar

Renser musen, henter brus, ruller røyk, vasker musmatte, går på do, vasker hender (svette og klissete cola-hender er ikke bra å spille med!), eller rett og slett bare prøve å samle tankene om spillet jeg skal spille. Ikke alle på en gang, men vanligvis EN av de.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-20 16:08, B|Real skrev:

Klør meg i nesa og prøver å holde oxygenopptaket inntakt.

Det å holde oxygenopptaket inntakt er til tider ganske så vanskelig, spesiellt når det er en talentløs loadingbar. Men som regel tar jeg opp en lekebil og kjører om kapp med den.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-24 10:34, knutern_ skrev:

Hei.

Selv sitter jeg med hodet lent forover og med halv åpen munn så sitter jeg slik og sikler til loadingen er ferdig... skremmende men slik er det.

Mvh Knutern_

Jeg går på dass eller tenner på datapullten min med noe som brenner godt eller skjærer litt på den :smile:Men noen ganger jør beg son som deg Knutern_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...