Drama Llama Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 Kan ikke akkurat si at det ligner på en ligning jeg har sett før... Jeg kan ikke løse den, og jeg kan ikke tenke lengre, ei heller gå... Mitt siste håp er å satse lillebroren min... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 hmmmm ser ut til at vi har gjennferd på fere her Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kan ikke akkurat si at det ligner på en ligning jeg har sett før... Jeg kan ikke løse den, og jeg kan ikke tenke lengre, ei heller gå... Mitt siste håp er å satse lillebroren min... Jeg satser og lillebroren min Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Her har vi sklidd ut, ja Du vil altså satse lillebroren din? Ja, da får vi tall... Å nei, du fikk en nazijoker, den tar over hjernen på lillebroren din og begynner å marsjere mot Polen... vil du skyte, eller prøve å fange? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg er lillebroren... Jeg satser storebroren min... *Marsjerer ned til min storebror og skyter jeg...* Endret 9. juli 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du bommet... I'm still here Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg tar inn Kanal 24 i mine Koss UR-30. Det er veldig lavt, men hvis de er koblet til et stereoanlegg eller en pc uten lyden på, så kan jeg høre det helt klart. Det er skikkelig irriterende! Men ganske artig haha, så det er kanal24 jeg har hørt innimellom?! lol har samme headset som deg, og etter at jeg flytta pc'en tar jeg inn radio av og til. Det er veldig lavt, og jeg må sitte i en bestemt stilling for å høre det. Innimellom er det en dame som snakker og innimellom er det musikk. Har ikke fått høre en jingle enda, for det er så lavt volum. jaja. Artig lell. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Hørte den selvreklametingen en gang, ellers hadde jeg aldri oppdaget det... Forresten: Du bommet... I'm still here Det skrev jeg for at jeg ikke skal bli en misstenkt... Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 We have a suspect.Taking him to custidy(eller åsn det skrives) I SAID FREEZE! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøper Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 jeg ser ikke sammenhengen med dette og topic ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå