Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tar inn Kanal 24 i mine Koss UR-30. Det er veldig lavt, men hvis de er koblet til et stereoanlegg eller en pc uten lyden på, så kan jeg høre det helt klart. Det er skikkelig irriterende! Men ganske artig Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Koselig, er det noe bra på kanal24? :!: Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, bare søppel. Det som er irriterende... Hvis jeg hadde tatt in "Always Metal" eller noe, så kunne jeg levd med det... Lurer på om jeg kan bytte kanal på noen måte. Vri litt på ledningen eller bass/treble knappene. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dette opplever jeg ganske ofte også. Jeg får inn en eller annen radiokanal hvor de snakker russisk eller noe sånt på høytalerne mine hvis jeg har forsterkern på det nest laveste lydnivået. dette bare om natten eller sent på kvelden. merkelige saker. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Men dog veldig irriterende? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dette opplever jeg ganske ofte også. Jeg får inn en eller annen radiokanal hvor de snakker russisk eller noe sånt på høytalerne mine hvis jeg har forsterkern på det nest laveste lydnivået. dette bare om natten eller sent på kvelden. merkelige saker. KGB? Lenke til kommentar
danielR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 KGB? hehe satt og hørte på litt i stad faktisk, men så forsvant det. mulig det er mer sånn bosnisk eller noe der omkring. Synes det er litt kult jeg, kan bare skru volumet et hakk opp eller ned for å få det vekk. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Det er ganske plagsomt når man, midt i en film som man spiller på dataen, blir avbrutt av noe listepop av dimensjoner. Faktisk ganske skummelt... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er ganske plagsomt når man, midt i en film som man spiller på dataen, blir avbrutt av noe listepop av dimensjoner. Faktisk ganske skummelt... det er en conspirasjon Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 du har fått en jokerjævel i høytalerne! Vil du skru opp eller dempe volumet? Ånei ånei.Vil du satse pc'n din. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg tar en råsjangs og satser PC-en. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Dette opplever jeg ganske ofte også. Jeg får inn en eller annen radiokanal hvor de snakker russisk eller noe sånt på høytalerne mine hvis jeg har forsterkern på det nest laveste lydnivået. dette bare om natten eller sent på kvelden. merkelige saker. Hehe... får inn AM kannaler du da Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 du satser pc'n ja............ ( 6 ) (5 ) (9) ( * ) ånei du fikk en 6er en 5er å en 9er men også en *- Og reglene sier en * etter en 9 blir krig. Der mistet du sekseren og 5eren. Å en bartejoker...nei det var en nazistjoker.Der mistet du pc'n din. Neste gang kan du vinne en hanske,100000 kr og 1 pc ----------------------------------------- Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg får inn en tysk radiokanal på gitarforsterkeren min Jævlig irriterende ja Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Oi! En hanske,100000 kr og 1 pc. Kan jeg satse studielånet? *Håpe*håpe* Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Ja det går ann. du fikk.... (7) (8) (5) (1) ånei se en burkajoker,Vil du tvangsgifte eller kle av? Å du kler av *BOOOMM*ånei ånei det var en selvmordjoker. du har (7) og (1) igjen.Hva vil du gjøre?Vil du låne litt av oss kanskje. Nye regler.Vi har startet utlånsvirksomhet Edit:skriveleif Endret 4. juli 2004 av InFlamE Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg låner. Kan jeg pantsette hjernen og kneskålene mine? Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ja det går ann. Å vi panter. (8) (6) (1) (B) Ånei en B.Det er egentlig et 8 tall som har blitt kjønnsmoden.Den blir sint å slår vekk 6eren.Ånei den banker 1eren.Den er tiltrukket av den andre 8eren å du får en ligning som du må løse iløpe av neste innlegg x -pr2-546767+(-4-56+565x655564)= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå