toni Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har tenkt å kjøpe kamera på internett og lurer på hvilke erfaringer dere har i den forbindelse? Er det noen nettforhandlere som regnes som bedre enn andre og er det evt. noen man bør unngå? Lenke til kommentar
KjetilHav Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe kamera på internett og lurer på hvilke erfaringer dere har i den forbindelse? Er det noen nettforhandlere som regnes som bedre enn andre og er det evt. noen man bør unngå? Ulempen er at du ikke får holde kameraet i hånden, studere det i detalj og kjenne på det. Du kan selvsagt gå i butikken og gjøre det, men det er ikke alltid de har så bra utvalg der. Dessuten mye plunder hvis noe går i stykker. Telefoner, mailer, fakser hit og dit hvis det er noe trøbbel. Kan være en fordel å ha en butikk der man kan gå og vise problemet sånn og slik. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å handle på nettet ut fra sikkerhet, levering og betaling. Kjetil Endret 2. juli 2004 av KjetilHav Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Alltid greit å ha litt sikkerhet angående betaling og levering. Spør om postoppkrav. Da er du sikker på at varen blir levert, samtidig som butikken er sikker på at de får betaling. Noen som har handlet fra amraam.no forresten? Lurer på å kjøpe kamera der. -Magnus Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Et stalltips er vel å lese webshop erfaringer fra andre som har brukt webshopene? Burde hjelpe deg masse. Selv har jeg alltid vært "heldig" ved bestilling fra nettet Lenke til kommentar
Lou Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ta turen til Foto.no så får du nok alle svarene du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå