anon12234 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) hei, min farfar skal ha seg ny pc siden den gammle pc hannes begynner å bli litt sliten tenker å velge ut en barebone pc til han siden de er så enkle å greie å ha med å gjøre. vill hellst ha en som har det meste innebygget i hk som f.eks grafikk-kort, lydkort, nettverkskort osv..... ser her at denne har lyd, nettverk. men så står det agp. betyr det at den har en agp port eller at den har innebygget grafikk-kort? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300518&s=sc eller eventuellt denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300401&cks=SER Endret 2. juli 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Den siste har innebygget skjermkort i hovedkortet, men du kan ikke regne med at det er noe spesielt å skryte av. Hvis det står at det er en AGP port der, er den som regel tom, altså det er plass til et skjermkort der. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 min farfar ekke akuratt dem nest hardcore gameren på jorda. han bruker pc til 100% skriving....... Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hehehehe... du får lære han å spille da få han til å bli hekta på cs Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 De onboard-VGAene skulle holde til en som bruker dataen kun til kontorbruk. Finn en fin en med onboard-VGA, og fyll på med en grei Duron/Athlon XP, 256/512 minne, passe harddisk, så har han vel mer en nok av utstyr. Er vel kanskje viktigere med en god mus og tastatur. Og en tøff liten LCD-skjerm Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg anbefaller Abit Digidice, en lekker sak med agp spor og innebygd 64mb skjermkort som funker greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå